• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

8 285.50 UAH без ПДВ
Номер: 460de705e7ee4bb5bc5dd647536d368a
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-01-007079-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СИВАКОВЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КРАПЛИНКА" ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: МАРЧУК ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 227
Дата підписання: 01.12.2022 12:13
Період дії договору: 01.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 8 285.50 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 207 штуки
Період постачання 01.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 22514, Україна, Вінницька область, с Сиваківці, вул. Центральна, 30 На карті