• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

72 405.36 UAH з ПДВ
Номер: 801b958b1c7642b8aed15fcc2e002c2e
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-30-000735-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдяАналіз за цим CPV
Номер договору: 149
Дата підписання: 29.11.2022 08:56
Період дії договору: 29.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 72 405.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 067.56 UAH)
Оплачено: 72 405.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 067.56 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Кількість 10804 штуки
Період постачання до 07.12.2022
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 95 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8b535e621434429e84568c43a0267d94
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до п 1.3
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2022 11:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір_ТОВ Аверс_Канцелярські товари_Швидкосшивачі_ДУ1.pdf
p7s
sign.p7s