-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
Рейки залізничні
3 150 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
94689e4c8482489684aeced602f6c5fb
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-17-010132-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30950099
-
Контактна особа:
Круценко Дмитро Олександрович 380564094129 metro.tramvay@gmail.com
-
Адреса:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДКОЛІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31932840
-
Контактна особа:
Михайленко Михаил 380993117265 PROMBUDKOLIA@GMAIL.COM
-
Адреса:
08131 , Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, 08131, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Софіївська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 1
Класифікатор ДК 021:2015:
34940000-8 Залізничне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
7168
Дата підписання:
14.12.2022 00:00
Період дії договору:
14.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
3 150 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 525 000.00 UAH)
Оплачено:
3 150 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 525 000.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рейки залізничні типу Р-50, або еквівалент
Кількість
40 тонни
Період постачання
до 15.12.2022
Місце постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1; 50005, вул. Тбіліська, 23
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b527606544db473cac6b4f55543db95c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись пунктами 4.3. та 9.4. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в наступній редакції:
“4.1. Джерелом фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти з бюджету Криворізької міської територіальної громади, відповідно до КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій”; та власні кошти від господарської діяльності підприємства.
Загальна сума цього Договору становить: 3 150 000,00 грн. (три мільйона сто п’ятдесят тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 525 000,00 грн. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч гривень нуль копійок)., в тому числі:
Загальний фонд КЕКВ 2610: 3 106 687,50 грн., з ПДВ, в т.ч. ПДВ: 517 781,25 грн.
За рахунок власних коштів підприємства: 43 312,50 грн. з ПДВ, в т.ч. ПДВ: 7 218,75 грн.
2. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5ba8c55246e84bfd8b9fa49afb91ba8c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись пунктами 4.3. та 9.4. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в наступній редакції:
“4.1. Джерелом фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти з бюджету Криворізької міської територіальної громади, відповідно до КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій”; та власні кошти від господарської діяльності підприємства.
Загальна сума цього Договору становить: 3 150 000,00 грн. (три мільйона сто п’ятдесят тисяч гривень нуль копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 525 000,00 грн. (п’ятсот двадцять п’ять тисяч гривень нуль копійок)., в тому числі:
Загальний фонд КЕКВ 2610: 3 099 600,00 грн., з ПДВ, в т.ч. ПДВ: 516 600,00 грн.
За рахунок власних коштів підприємства: 50 400,00 грн. з ПДВ, в т.ч. ПДВ: 8 400,00 грн.
2. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
23.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано