-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
здійснення технічного нагляду
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ ТА ХГВП В ПІДВАЛЬНОМУ ПРИМІЩЕННІ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ ЗА АДРЕСОЮ: КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1», ВУЛ. БОГАТИРСЬКА, 30 В М. КИЇВ»
28 935.24
UAH з ПДВ
Номер:
55e7a803e78a42fba49464b8966ddbd1
Ідентифікатор договору:
UA-2022-11-18-012583-a-b1
Замовник:
КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1"
×
-
Код ЄДРПОУ:
04350694
-
Контактна особа:
Гондарук Леся Сергіївна 380442013256 fin_kmdkl@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
×
-
Код ЄДРПОУ:
33239981
-
Контактна особа:
Литовченко Антон Вікторович +380442340250 inzhcentr@gmail.com
-
Адреса:
01054, Україна, м. Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Опис:
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ ТА ХГВП В ПІДВАЛЬНОМУ ПРИМІЩЕННІ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ ЗА АДРЕСОЮ: КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1», ВУЛ. БОГАТИРСЬКА, 30 В М. КИЇВ»
Номер договору:
172/22-13
Дата підписання:
18.11.2022 00:00
Період дії договору:
до 31.03.2023 00:00
Сума договору:
28 935.24 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 822.54 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМИ ОПАЛЕННЯ ТА ХГВП В ПІДВАЛЬНОМУ ПРИМІЩЕННІ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ ЗА АДРЕСОЮ: КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1», ВУЛ. БОГАТИРСЬКА, 30 В М. КИЇВ»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.03.2023
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
b68250e93ff7440f94b8a4d8d8b977e0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b28cc9621efb4bd2985e166d62d40814
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
за рахунок коштів бюджету розвитку - 28 893,36 грн
за рахунок коштів Підприємства - 41,88 грн
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано