-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові
920 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
f1fea33809084af6827f50f93f25cfd9
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-07-009717-a-b3
Замовник:
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
34814670
-
Контактна особа:
Возняк Андрій Степанович 380322975954 inzhlmr@ukr.net
-
Адреса:
79006, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31523095
-
Контактна особа:
Талмаза Артем Станіславович 380935677546,380964469175 liftak@i.ua
-
Адреса:
51921, Україна, Дніпропетровська область, Кам`янське, пр.Аношкіна, 7 "Б" кв.2
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
13 к/ж
Дата підписання:
02.12.2022 23:59
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
920 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено:
920 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5b8e3247dd76409d936f6c1741408a58
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «05.12.2022 – 20.12.2022» на «05.12.2022 – 2022 – та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 23:59
Статус:
Опубліковано