• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові

920 000.00 UAH з ПДВ
Номер: f1fea33809084af6827f50f93f25cfd9
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-07-009717-a-b3
Замовник: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 13 к/ж
Дата підписання: 02.12.2022 23:59
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 920 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 920 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 5b8e3247dd76409d936f6c1741408a58
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «05.12.2022 – 20.12.2022» на «05.12.2022 – 2022 – та продовження у наступних бюджетних періодах»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДД1.pdf
p7s
sign.p7s