• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники)для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб

48 730 757.40 UAH з ПДВ
Номер: 3e6995ca37b94140b26d1f88a7af9720
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-25-007640-a-a1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Класифікатор ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники): 2 082.60000 UAH з ПДВ
Номер договору: 153
Дата підписання: 17.11.2022 00:00
Період дії договору: 17.11.2022 00:00 - 01.04.2023 23:59
Сума договору: 48 730 757.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 121 792.90 UAH)
Оплачено: 20 303 267.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 383 877.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники)
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Кількість 19500 комплект
Період постачання до 15.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: a32f4a24c96b4377af5efcc5e32bd7cb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти Додаток 2 до Договору №153 від 17.11.2022 р. в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.11.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 від 24.11.2022.pdf
docx
Повідомлення про внесення змін.docx
    Номер: 23c23fbf5c5c4b63a8cbe52a4bcd4284
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни в Розділ 4. «Умови поставки та приймання – здавання товару». Пункт 4.6. Договору та викласти в новій редакції: «Термін поставки товару: по 28.12.2022р.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
docx
Повідомлення про внесення змін.docx
    Номер: 1d71adf251b04f7e8256543024ad3881
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору №153 від 17.11.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 8 120 057,40 грн. (вісім мільйонів сто двадцять тисяч п’ятдесят сім гривень 40 копійок) у т. ч. ПДВ 1 353 342,90 грн.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3.pdf
docx
Повідомлення про внесення змін.docx