-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
24 032 644.92
UAH з ПДВ
Номер:
79791e2a77694d4c929906fa748b3075
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-25-007431-a-b1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052784
-
Контактна особа:
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38192655
-
Контактна особа:
Сніжана Дідик +380442392003, +380672328712 soksenyuk@tk-domtex.com.ua
-
Адреса:
02081, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Сортувальна, будинок 2
Класифікатор ДК 021:2015:
39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Постільна білизна (2 подушки та ковдра): 1 027.08000 UAH з ПДВ
Номер договору:
152
Дата підписання:
17.11.2022 00:00
Період дії договору:
17.11.2022 00:00 - 01.04.2023 23:59
Сума договору:
24 032 644.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 005 440.82 UAH)
Оплачено:
10 013 002.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 668 833.82 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Постільна білизна (2 подушки та ковдра)
Кількість
19500 комплект
Період постачання
до 15.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
52ca85d96cc2445bb64499d9415ef5e5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни в Розділ 4. «Умови поставки та приймання – здавання товару». Пункт 4.6. Договору та викласти в новій редакції: «Термін поставки товару: по 28.12.2022р.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
a466d5cc8020445ea4d9978dbd2568e2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Згідно частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору №152 від 17.11.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 4 004 584,92 грн. (чотири мільйони чотири тисячі п’ятсот вісімдесят чотири гривні 92 копійок) у т. ч. ПДВ 667 430,82 грн.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано