• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя 263шт

4 093.86 UAH з ПДВ
Номер: 79d993fa84634299a21e052c47ed6673
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-09-008615-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна інфекційна лікарня" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 75-2210
Дата підписання: 09.11.2022 14:17
Період дії договору: 09.11.2022 00:00 - 21.11.2022 00:00
Сума договору: 4 093.86 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7.31 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне-Канцелярське приладдя 263шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 263 штуки
Період постачання 09.11.2022 - 21.11.2022
Місце постачання 04119, Україна, Київська область, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 23 На карті