-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги за ДК 021:2015: 72910000-2 «Послуги з резервного копіювання» (Послуги у сфері інформатизації)
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
49 830.00
UAH без ПДВ
Номер:
e7444c42c6c04f5ca6a4b18feb588343
Ідентифікатор договору:
UA-2022-11-09-003191-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
БЕЛЕВЦЕВ ВАСИЛЬ БОРИСОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2496300653
-
Контактна особа:
Белевцев В.Б. +380509473102 hartehnika@gmail.com
-
Адреса:
61003, Україна, Харківська область, Харків
Класифікатор ДК 021:2015:
72910000-2 Послуги з резервного копіюванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Первинне встановлення та налаштування обладнання для забезпечення зберігання даних: 3 990.00000 UAH без ПДВ
Аудит та первинне налаштування клієнтської частини програмного забезпечення на робочих місцях: 42 000.00000 UAH без ПДВ
Послуги з резервного копіювання (щомісячне обслуговування): 3 840.00000 UAH без ПДВ
Аудит та первинне налаштування клієнтської частини програмного забезпечення на робочих місцях: 42 000.00000 UAH без ПДВ
Послуги з резервного копіювання (щомісячне обслуговування): 3 840.00000 UAH без ПДВ
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Номер договору:
6
Дата підписання:
07.11.2022 07:00
Період дії договору:
07.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
49 830.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Первинне встановлення та налаштування обладнання для забезпечення зберігання даних
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Аудит та первинне налаштування клієнтської частини програмного забезпечення на робочих місцях
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з резервного копіювання (щомісячне обслуговування)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації