-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Персональні комп’ютери
804 930.00
UAH з ПДВ
Номер:
5ab853b103944b37b6eb448fa18a45e3
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-25-004395-a-b1
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
13967927
-
Контактна особа:
Сисіна Галина +380502300087 2pl.zakupki@pl.pfu.gov.ua
-
Адреса:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 66
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41362870
-
Контактна особа:
Андрій Возний 380634624242 OFFICE@ASAPDEMO.COM https://asapdemo.com/
-
Адреса:
02072, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02072, місто Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГМИРІ, будинок 8-Б, офіс 198
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
413
Дата підписання:
10.11.2022 13:00
Період дії договору:
10.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
804 930.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 134 155.00 UAH)
Оплачено:
804 930.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 134 155.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Персональні комп’ютери
Кількість
35 штуки
Період постачання
до 09.12.2022
Місце постачання
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 66, каб. 505
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
49a33e26bf7c4b2a88ba3e532f978a08
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» погодити покращення якості предмета закупівлі в Договорі, а саме: замінити Монітор QUBE B24F75-VA (23,8”, VA, Edge LED, Full HD (1920х1080), 300 кд/м2) у кількості 35 штук на Монітор QUBE B24F75- IPS (23,8”, IPS, WLED, Full HD (1920х1080), 300 кд/м2) у кількості 35 штук.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.11.2022 08:30
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f986d1050bc94b0298eec9234ff4a7fe
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.12.2022 10:00
Статус:
Опубліковано