• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Ремонт та заправка картриджів

720.00 UAH з ПДВ
Номер: abd5c24a08ea4d6a83f60f79658784b7
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-04-009209-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НОВІТЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджу: 240.00000 UAH з ПДВ
Ремонт картриджа: 120.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 33
Дата підписання: 04.11.2022 14:43
Період дії договору: 04.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 720.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 120.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджу
Код ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Кількість 2 послуга
Період постачання 04.11.2022 - 30.11.2022
Місце постачання 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 55 На карті
Ремонт картриджа
Код ДК 021:2015: 50323200-7 Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
Кількість 2 послуга
Період постачання 04.11.2022 - 30.11.2022
Місце постачання 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 55 На карті