• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

746.50 UAH без ПДВ
Номер: b37491711df54a7085a34c8351e71b9d
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-02-009240-a-c1
Замовник: Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
Постачальник: ФОП Криводуд Тетяна Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору: 88
Дата підписання: 31.10.2022 00:00
Період дії договору: 31.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 746.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 29 штуки
Період постачання 31.10.2022 - 31.10.2022
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а На карті