• Відкриті торги
  • КЕП

за кодом CPV за ДК 021:2015- 44220000-8 - Столярні вироби (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження, а саме: двері металопластикові, деталізований код- 44221200-7 – Двері, склопакети, деталізований код-44221111-6 - Склопакети)

1 558 700.00 UAH з ПДВ
Номер: d603a91b056943f1a423a8ee1381337a
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-05-011827-a-a1
Замовник: Шегинівська сільська рада Яворівського району Львівської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 293
Дата підписання: 15.11.2022 19:17
Період дії договору: 15.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 1 558 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 259 783.33 UAH)
Оплачено: 1 558 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 259 783.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
двері металопластикові, деталізований код- 44221200-7 – Двері
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 118 штуки
Період постачання до 29.12.2022
Місце постачання 81321, Україна, Львівська область, Яворівський район, Гусаківський НВК- 81353, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Гусаків, вул. Шевченка, буд.3а; Шегинівська ЗОШ I-III ст - 81321, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Шегині, вул. Дружби, буд. 59; Волицький НВК- 81324, Львівська обл., Яворівський р-н, с. Волиця, вул. Дружби, буд 2. На карті
склопакети, деталізований код-44221111-6 - Склопакети
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 2 штуки
Період постачання до 29.12.2022
Місце постачання 81321, Україна, Львівська область, Яворівський район, Шегинівська ЗОШ I-III ст - 81321, Львівська обл., Яворівський р-н., с. Шегині, вул. Дружби, буд. 59 На карті

Внесені зміни

    Номер: d8a630bfebf1441181d6205c0fe9173d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з постійними ракетними ударами по енергетичній інфраструктурі України та внаслідок цього систематичних відключень електроенергії по всій території України, що спричинило неможливість виконання зобов’язань Постачальником у строк згідно з пунктом 5.1. Договору № 293 від 15 листопада 2022 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо постачання товару згідно Договору № 293 від 15 листопада 2022 року і викласти в наступній редакції: - пункт 5.1. «Строк постачання Товару - до 29.12.2022 р. Поставка Товару здійснюється партіями згідно кількості, зазначеної Замовником у Заявці».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2022 12:55
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s