• Відкриті торги
  • КЕП

"Лікарські засоби різні" (Картридж для вимірювання, Картридж для промивання/збирання відходів)

293 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 43429c5ad19c43e99f2f1fc368a3e530
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-13-005909-a-c1
Замовник: Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецька обласна клінічна лікарня"
Постачальник: ТОВ "ДІАМЕДІХ ІМПЕХ"
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Картридж для вимірювання до RAPIDPoint 500 / RAPIDPoint® 500 Measurement Cartridge (на 400 вимірювань): 31 900.00000 UAH з ПДВ
Картридж для промивання/збирання відходів до RAPIDPoint 400/405/500 (RAPIDPoint® 400/405/500 Wash/Waste Cartridge) (в 1 упаковці 4 картриджі): 6 400.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 703
Дата підписання: 17.11.2022 10:00
Період дії договору: 17.11.2022 00:00 - 30.04.2023 00:00
Сума договору: 293 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 207.48 UAH)
Оплачено: 293 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 207.48 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картридж для вимірювання до RAPIDPoint 500 / RAPIDPoint® 500 Measurement Cartridge (на 400 вимірювань)
Код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні
Кількість 8 набір
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Головна, будинок 137 На карті
Картридж для промивання/збирання відходів до RAPIDPoint 400/405/500 (RAPIDPoint® 400/405/500 Wash/Waste Cartridge) (в 1 упаковці 4 картриджі)
Код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні
Кількість 6 набір
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Головна, будинок 137 На карті

Внесені зміни

    Номер: 49a705200eb744d18cf4698482ed106a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.02.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода 2.pdf
p7s
sign.p7s