• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний)

75 599.64 UAH з ПДВ
Номер: 864a4992e4f7451b87abed867bd5b871
Ідентифікатор договору: UA-2022-11-02-001494-a-c1
Замовник: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний): 202.68000 UAH з ПДВ
Номер договору: 33
Дата підписання: 01.11.2022 00:00
Період дії договору: 01.11.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 75 599.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 599.94 UAH)
Оплачено: 75 599.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 599.94 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 373 пачка
Період постачання до 20.12.2022
Місце постачання 65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 24ae652d8f82494192edf5dbefe6fd86
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі та внесення в п.1.1. Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.11.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
договір 33.pdf
pdf
доп 1 к дог 33.pdf