• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

1 161 600.00 UAH з ПДВ
Номер: cd1347b17e6b4a6192ea94a64b408019
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-24-007390-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги: 121.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 5552/11
Дата підписання: 09.11.2022 08:00
Період дії договору: 09.11.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 161 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 1 107 847.90 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 9600 послуга
Період постачання до 30.03.2023
Місце постачання 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, вул.Теремнівська, буд. 100 На карті

Внесені зміни

    Номер: 717546be0ff9441a8313194db2b9fa7b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (надалі – Виконавець), в особі генерального директора Коваль Тетяни Валеріївни, яка діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 11/5 від 30.09.2021 р., (надалі – Замовник), з другої сторони, які іменовані надалі разом – Сторони, а окремо – Сторона, застосовуючи п.3.ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»(п.19.Особливостей) - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору про надання послуг харчування № 5552/11 від 09 листопада 2022 року (далі - Договір) про наступне: Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямована виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. Сторони погодились викласти п.5.6.Договору в нвступній редакції: «5.6. Подання заявок здійснюється завчасно з відведенням достатнього строку для приготування їжі. Основна заявка на надання послуг на наступний день (сніданок, обід) надається Замовником не пізніше 16 год. 00 хв. За необхідності, Замовником може бути надана коригуюча заявка про надання послуг на поточний день до 14 год. 00 хв. (вечеря). Сторони домовились, що належно поданою заявкою на надання послуг є заявка (коригуюча), яка підписана уповноваженою на це особою Замовника, і передана Виконавцю засобами електронного зв’язку на електронну адресу.» Додаткова угода № 1 набирає чинності з моменту її підписання і скріплення печатками Сторін та є невід'ємною частиною Договору. Сторони домовились, що умови угоди застосовуються до відносин, які виникли між сторонами з 22 лютого 2023 року. (п.3 ст. 631 ЦКУ). Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 1, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. Ця Додаткова угода № 1 складена у двох примірниках українською мовою для кожної зі Сторін. Кожен з примірників має однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.02.2023 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_кейтеринг.pdf
pdf
зміни ДУ1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 830f3632ed55498f89df490289f26106
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (надалі – Виконавець), в особі генерального директора Коваль Тетяни Валеріївни, яка діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 11/5 від 30.09.2021 р., (надалі – Замовник), з другої сторони, які іменовані надалі разом – Сторони, а окремо – Сторона, застосовуючи пп.4. п.19.Особливостей) - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (наявність коштів для оплати послуг по договору Договору про надання послуг харчування № 5552/11 від 09 листопада 2022 року) , у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уклали дану Додаткову угоду № 2 до Договору про надання послуг харчування № 5552/11 від 09 листопада 2022 року (далі - Договір) про наступне: 1. Сторони погодились викласти п.5.1.Договору в наступній редакції: « 5.1. Строк надання послуг: до 30 березня 2023 р. (включно), (впродовж дії Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), але не пізніше 31 грудня 2023 року. 2. Додаткова угода № 2 набирає чинності з моменту її підписання і скріплення печатками Сторін та є невід'ємною частиною Договору. Сторони домовились, що умови угоди застосовуються до відносин, які виникли між сторонами з 01 березня 2023 року. (п.3 ст. 631 ЦКУ). 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 2, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Ця Додаткова угода № 2 складена у двох примірниках українською мовою для кожної зі Сторін. Кожен з примірників має однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 03.03.2023 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
зміни ДУ2_Validation_Report.pdf
asice
зміни ДУ2.pdf.asice
pdf
ДУ_2_кейтеринг.pdf
pdf
зміни ДУ2.pdf
p7s
sign.p7s