• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Реставраційно-ремонтні роботи фасаду Львівської обласної дитячої клінічної лікарні "ОХМАТДИТ" на вул. Лисенка, 31 у м. Львові з проведенням термомодернізації»

12 263 868.37 UAH з ПДВ
Номер: 4d98c330727a4e0d9e3714b4ad7de6f9
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-17-006953-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Постачальник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 147
Дата підписання: 31.10.2022 09:40
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 12 263 868.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 043 978.06 UAH)
Оплачено: 12 263 868.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 043 978.06 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реставраційно-ремонтні роботи фасаду Львівської обласної дитячої клінічної лікарні "ОХМАТДИТ" на вул. Лисенка, 31 у м. Львові з проведенням термомодернізації»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лисенка, 31 На карті

Внесені зміни

    Номер: 31f7bdd353ed468cb82a8df6e9a529c8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору №147 від 31.10.2022 р. про таке: 1 .Сторони домовились викласти п. 1.2 розділу 1. Предмет договору у новій редакції: 1.2 Характер будівництва - реставрація. латуту, Наказу 2. Сторони домовились викласти п. 4.1 розділу 4. Порядок здійснення оплати у новій редакції: 4.1 Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету та інших джерел згідно з бюджетними призначеннями. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за виконані роботи проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 3. Сторони домовились викласти п. 4.2 розділу 4. Порядок здійснення оплати у новій редакції: 4.2 Розрахунки проводяться за кошти обласного бюджету та інших джерел тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату у термін не пізніше ЗО днів з дня їх підписання^ тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. 4. Сторони домовились викласти п. 5.1 розділу 5. Виконання робіт у новій редакції: 5.1 Строк (термін) виконання робіт по 21.11.2022 р. Строк дії Договору може бути продовжено у випадку продовження строку дії воєнного стану в Україні у відповідності до нормативно-правових актів, до кінцевої дати дії воєнного стану. Зазначені зміни потребують погодження обох сторін та обов’язкового підписання додаткової угод до даного Договору, яка є його невід’ємною частиною. 5. Сторони домовились викласти п. 12.1 розділу 12. Строк дії договору у новій редакції: 12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками і діє до 21.11.2022 року, а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно з умовами цього Договору. 6. Сторони домовились викласти Додаток №2, Додаток №3 до Договору №147 від 31.10.2022 р. у новій редакції. 7. Усі інші умови Договору №147 від 31.10.2022 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.11.2022 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 1ef37953f7c74933af491079ec606aef
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились викласти п. 12.1 розділу 12. Строк дії договору у новій редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками і діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно з умовами цього Договору. Строк дії Договору може бути продовжено у випадку продовження строку дії воєнного стану в Україні у відповідності до нормативно-правових актів, до кінцевої дати дії воєнного стану. Зазначені зміни потребують погодження обох сторін та обов’язкового підписання додаткової угод до даного Договору, яка є його невід’ємною частиною». Сторони домовились викласти Додаток №2, Додаток №3 до Договору №147 від 31.10.2022 р. у новій редакції. Усі інші умови Договору №147 від 31.10.2022 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.11.2022 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 (1).pdf
p7s
sign.p7s