• Спрощена закупівля
  • КЕП

Благоустрій населених пунктів (видалення аварійних дерев та санітарна обрізка гілок на територіях закладів освіти)

327 818.95 UAH без ПДВ
Номер: 655754f8aa2f4c47b0b186d5ff2e62e6
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-19-010179-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Постачальник: ФОП "КОСЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насадженьАналіз за цим CPV
Номер договору: 80-П/сп
Дата підписання: 31.10.2022 00:00
Період дії договору: 31.10.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 327 818.95 UAH без ПДВ
Оплачено: 327 818.95 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Благоустрій населених пунктів (видалення аварійних дерев та санітарна обрізка гілок на територіях закладів освіти)
Код ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 9a383a2c7bdf42ce8d6c706535cae4dd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.1.2, п.11.3, п.11.4 договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.10.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 дог № 80-П_сп (31.10.2022).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6dc328b2964345b484ec247f7e56a72c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.10.1, п.10.2, п.11.3, п.11.4 Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою виконання зобов'язань Замовника щодо оплати отриманих протягом 2022 року послуг
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 дог № 80-П_сп (30.12.2022).pdf
p7s
sign.p7s