-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Візок для перевезення їжі; Шафа-візок для тимчасового зберігання і транспортування брудної білизни; Візок металевий для транспортування та збереження чистої білизни; Візок з мішкотримачем (2 мішка) для збору брудної білизни і відходів; Візок господарський
521 794.78
UAH з ПДВ
Номер:
81f2016b6b504779a033356917da6576
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-14-010013-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39183149
-
Контактна особа:
Ольга Корольчук +380987455601 korol4uk1985@ukr.net http://vcc.vmr.gov.ua
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23522853
-
Контактна особа:
Людмила Перетятько +380676928088 peretyatko@hlr.ua
-
Адреса:
03006, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ. ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКА, будинок 57/3
Класифікатор ДК 021:2015:
34910000-9 Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частиниАналіз за цим CPV
Номер договору:
265
Дата підписання:
02.11.2022 15:01
Період дії договору:
02.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
521 794.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 34 136.11 UAH)
Оплачено:
521 794.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 34 136.11 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Візок для перевезення їжі
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 23.12.2022
Шафа-візок для тимчасового зберігання і транспортування брудної білизни
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 23.12.2022
Візок металевий для транспортування та збереження чистої білизни
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 23.12.2022
Візок з мішкотримачем (2 мішка) для збору брудної білизни і відходів
Кількість
21 штуки
Період постачання
до 23.12.2022
Візок господарський
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 23.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8c96c93d87a24c688d488fc391f1ce01
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні"» від 24.02.2022№ 2102-IX (із змінами Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента № 133/2022 від 14.03.2022 року, № 259/2022 від 18.04.2022 року, № 341/2022 від 17.05.2022 року, № 573/2022 від 12.08.2022 року, № 2738-IX від 16.11.2022) та п.4, ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» уклали дану Додаткову угоду (надалі іменується «Угода» про наступне:
Відповідно до пункту 1, статті 631, Цивільного кодексу України та статті 180 Господарського кодексу України, Сторони домовились внести такі зміни до Договору:
1. Продовжити строк дії договору до 31 грудня 2022 року.
2. Доповнити п. 3.2. Договору п. 3.2.1. наступного змісту: Термін поставки товару може бути продовжено у зв’язку з продовженням терміну договору, але не пізніше 23.12.2022 року.
3. Інші умови вище вказаного договору не порушені даною Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
4. Дану Угоду складено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін.
5. Дана Угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.11.2022 12:15
Статус:
Опубліковано