-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Клей
66 432.00
UAH без ПДВ
Номер:
0b945e31d78c4644bc39ee9f28917ed3
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-26-008084-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03195808
-
Контактна особа:
Альона Рябокучма +380978289761 buhhcsp@ukr.net
-
Адреса:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 9/5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ОЛІЙНИК АЛЛА ОЛЕКСІЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3092605302
-
Адреса:
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 74 квартира 30
Класифікатор ДК 021:2015:
24910000-6 КлеїАналіз за цим CPV
Номер договору:
13
Дата підписання:
26.10.2022 14:39
Період дії договору:
26.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
66 432.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
66 432.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Клей
Відповідно до Рішення міської ради від 14.10.2022 року № 6-41/8«Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2021 року № 1-30/8 «Про бюджет Уманської міської територіальної громади на 2022 рік» з державного бюджету замовнику було виділено додаткові кошти, які він не міг передбачити на початку року ,тому дана закупівля вважається новим предметом договору та публікується звіт про укладений договір. Закупівля здійснюється відповідно до постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»пункт 13 підпункт 3, а саме будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування місць проживання внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб;
Кількість
252 штуки
Період постачання
26.10.2022 - 31.12.2022