-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень подвійного призначення (найпростіші укриття) Купчинецької сільської ради за адресою: вул.Центральна, 7А с.Денисів Тернопільського району, Тернопільської області ДК 021:2015 код 45450000-6
993 116.00
UAH без ПДВ
Номер:
9292adfb7de6473fb43c2d105e50a194
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-12-010715-a-c1
Замовник:
КУПЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
×
-
Код ЄДРПОУ:
04395544
-
Контактна особа:
Юлія Рожко +380976392965 ksr_b@ukr.net
-
Адреса:
47662, Україна, Тернопільська область, Козівський район, с. Купчинці
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "БЕРЕЖАНИ-АГРОБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41434871
-
Контактна особа:
Михайло Ткач +380673521809 41434871@ukr.net
-
Адреса:
47533, Україна, Тернопільська область, Бережанський район, село Саранчуки, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКОВА, будинок 18
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
104
Дата підписання:
31.10.2022 11:00
Період дії договору:
31.10.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
993 116.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
993 116.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт приміщень подвійного призначення (найпростіші укриття) Купчинецької сільської ради за адресою: вул.Центральна, 7А с.Денисів Тернопільського району, Тернопільської області ДК 021:2015 код 45450000-6
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 28.02.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f0d0d3594f0449109272904bc20aa258
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Розглянувши звернення Приватне підприємство «Бережани-агробуд» про те,що під час виконання робіт на об’єкті Капітальний ремонт приміщень подвійного призначення (найпростіші укриття) Купчинецької сільської ради за адресою: вул.Центральна, 7А с.Денисів Тернопільського району, Тернопільської області ДК 021:2015 код 45450000-6 виявлені труднощі з виконанням робіт через відключень електроенергії аварійних , планових та позапланових.
Сторони, уклали додаткову угоду про наступне:
Викласти даний Договір в новій редакції, а саме:
1. Викласти пункт 3.3.1 «Роботи, що є предметом даного Договору, виконати в терміни до 30 грудня 2022 року».
2. Інші умови вищезгаданого Договору, яких не порушувала ця додаткова угода, залишаються незмінними і Сторони підтверджують обов’язки у зв’язку з ними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.12.2022 11:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
990d66bf27e848afb91150e7af416849
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
розглянувши звернення Підрядника ,керуючись ст.41 ч.5 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування-продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Сторони домовились викласти пункти Договору в наступній редакції:
2.1.Вартість робіт, передбачених даним Договором, визначається у відповідності до Кошторисів (Додатків),які є невід’ємною частиною даного Договору і складає 993 116,00 грн. без ПДВ ( дев’ятсот дев’яносто три тисячі сто шістнадцять грн..00коп без ПДВ)
Вартість робіт по даному Договору у 2022 році становить 462769,00грн (чотириста шістдесят дві тисячі сімсот шістдесят дев’ять грн.00коп без ПДВ)
Вартість робіт по даному Договору у 2023 році становить 530347,00грн (п’ятсот тридцять тисяч триста сорок сім грн. 00 коп. без ПДВ)
3.3.1. Роботи,що є предметом даного Договору,виконати в термін до 28 лютого 2023 року.
10.3 Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2023р. або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань ,відповідно до умов даного Договору.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.12.2022 12:00
Статус:
Опубліковано