• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари за кодом ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

зміни банківських реквізитів Замовника

5 000.00 UAH без ПДВ
Номер: b63e9ff756084405920c80ffeb73912f
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-25-009577-a-c1
Замовник: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Постачальник: БОЛОТОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: зміни банківських реквізитів Замовника
Номер договору: 107
Дата підписання: 25.10.2022 12:00
Період дії договору: 25.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 5 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари за кодом ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 443 штуки
Період постачання до 04.11.2022
Місце постачання 50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Короленка, 1а На карті

Внесені зміни

    Номер: 91f2ec9b5b874e2082e0149e215db002
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна банківських реквізитів Замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.11.2022 09:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода№1.pdf
p7s
sign.p7s