• Спрощена закупівля
  • КЕП

Операційний стіл (код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019 - 36867 - Операційний стіл, універсальний, мобільний)

Операційний стіл

369 930.00 UAH з ПДВ
Номер: 22aea449df5744acb481807b0c904043
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-14-008208-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Опис: Операційний стіл
Номер договору: 20112/509
Дата підписання: 02.11.2022 12:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 369 930.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 201.03 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.8.1. Договору про закупівлю №20112/509 від 02.11.22р, Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю №20112/509 від 02.11.22р.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Операційний стіл
Код ДК 021:2015: 33192230-3 Операційні столи
Кількість 1 штуки
Період постачання до 21.11.2022
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9 На карті

Внесені зміни

    Номер: a249b7094f8c4ce4ae882909411e1fc4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункт 3.1 Договору про закупівлю №20112/509 від 02.11.2022року викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 369930,00 (триста шістдесят дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять) грн., у тому числі ПДВ: 24 201,03 (двадцять чотири тисячі двісті одна грн 03 коп.) Затвердити та включити до Додатку № 1 до Договору Специфікацію, виклавши її в новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.11.2022 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додткова угода №1 від 02.11.22р (до Догоору про закупівлю №2...
p7s
sign.p7s
    Номер: 193f3dced03446ab86cc82290db37e75
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки товару: з дати укладення Договору до 21 грудня 2022 року (включно).».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2022 16:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода №2 (до Договору про закупівлю №20112 509 від...
p7s
sign.p7s