-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Операційний стіл (код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019 - 36867 - Операційний стіл, універсальний, мобільний)
Операційний стіл
369 930.00
UAH з ПДВ
Номер:
22aea449df5744acb481807b0c904043
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-14-008208-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01994586
-
Контактна особа:
ТКАЧЕНКО Олена 380456365151 bsclinica2_buh@ukr.net
-
Адреса:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРАН ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40571542
-
Контактна особа:
Компанець Дмитро 380 93 119 69 55 GIGAALASER@LORAN.KIEV.UA http://loran.kiev.ua/
-
Адреса:
Україна, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 8/10
Класифікатор ДК 021:2015:
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Опис:
Операційний стіл
Номер договору:
20112/509
Дата підписання:
02.11.2022 12:00
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
369 930.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 201.03 UAH)
Причини розірвання договору:
На підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.8.1. Договору про закупівлю №20112/509 від 02.11.22р, Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю №20112/509 від 02.11.22р.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Операційний стіл
×
-
НК 024:2019:
36867 Операційний стіл, універсальний, мобільний
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 21.11.2022
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
a249b7094f8c4ce4ae882909411e1fc4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункт 3.1 Договору про закупівлю №20112/509 від 02.11.2022року викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 369930,00 (триста шістдесят дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять) грн., у тому числі ПДВ: 24 201,03 (двадцять чотири тисячі двісті одна грн 03 коп.)
Затвердити та включити до Додатку № 1 до Договору Специфікацію, виклавши її в новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
02.11.2022 13:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
193f3dced03446ab86cc82290db37e75
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору, виклавши його в наступній редакції:
«5.1. Строк (термін) поставки товару: з дати укладення Договору до 21 грудня 2022 року (включно).».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
18.11.2022 16:00
Статус:
Опубліковано