• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання міста та видалення сміття)

1 916 007.40 UAH з ПДВ
Номер: 40d57575c9834461bfa1541972f0cef1
Ідентифікатор договору: UA-2018-01-16-001427-c-a1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору: 9
Дата підписання: 21.02.2018 17:08
Період дії договору: 21.02.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 1 916 007.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 916 007.40 UAH)
Оплачено: 1 916 007.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 916 007.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
прибирання міста та видалення сміття
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 1 послуга
Період постачання 20.02.2018 - 31.12.2018
Місце постачання 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, бульвар Свободи56/128 На карті

Внесені зміни

    Номер: d88ac281042449aaa9503d8514a1cadd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін до умов Договору про закупівлю послуг від 21.02.2018 № 9, а саме пункт 5.1. та 8.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Виконавець надає Послуги передбачені п.1.1 даного Договору впродовж 2018 року та січня – лютого 2019 року на території міста Жовті Води Дніпропетровської області.» «8.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 28.02.2019 року, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов'язань»
    Номер додаткової угоди: 9
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2018 16:25
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: e687be3315154a85948589865970519b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У відповідності до п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління житлово – комунального господарства, капітального будівництва комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради продовжує дію Договору про закупівлю послуг №9 від 21.02.2018 р., на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року та збільшує вартість послуги на 383 025, 84 грн., в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, у зв’язку з чим викласти, п.2.1 розділу 2 «Ціна договору», п.8.1. розділу 8 «Строк дії договору» Договору про закупівлю послуг №9 від 21.02.2018 р. в наступній редакції: Загальна вартість Послуг передбачених п.1.1. даного Договору складає 2 299 033,24 грн. (два мільйони двісті дев’яносто дев’ять тисяч тридцять три гривні 24 копійок), у т.ч. ПДВ – 383 172,21 грн., в тому числі на 2018 рік 1 916 007,40 грн. (один мільйон дев’ятсот шістнадцять тисяч сім гривень 40 копійок), у т.ч. ПДВ - 319 334,57 грн. та на 2019 рік 383 025,84 грн. (триста вісімдесят три тисячі двадцять п’ять гривень 84 копійки), в т.ч. ПДВ - 63 837,64грн. Дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2019 року і діє до 28.02.2019 року, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 9
    Дата внесення змін до договору: 15.01.2019 17:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 02670fcc138c4ccdb2ea37d44748dfb9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору №9 від 21.02.2018р. та п. 8.1. викласти в наступній редакції: "Даний договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань.
    Номер додаткової угоди: 12
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2019 16:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 77d39c5d3a4240fa97d3705a22fcca6c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з завершенням виконання послуги в повному обсязі , Сторони дійшли згоди про зменшення вартості послуги на 0,02 грн. Загальна вартість послуг складає 2 299 033,22 грн., у т.ч. ПДВ - 383 172,20 грн., в тому числі на 2018 рік - 1 916 007,40 грн. та на 2019 рік - 383 025,82 грн.
    Номер додаткової угоди: 14
    Дата внесення змін до договору: 17.12.2019 16:00
    Статус:
    Опубліковано