• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) в Комунальному закладі «Тернівський ліцей №7 Тернівської МР Дніпропетровської області», за адресою: вул. Перемоги, б.17-а, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення.

727 272.00 UAH з ПДВ
Номер: c78655fbd9154d41978d361096f362f3
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-05-006351-a-c2
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Класифікатор ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 276
Дата підписання: 11.11.2022 08:00
Період дії договору: 11.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 727 272.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 121 212.00 UAH)
Оплачено: 727 272.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 121 212.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із встановлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу) в Комунальному закладі «Тернівський ліцей №7 Тернівської МР Дніпропетровської області», за адресою: вул. Перемоги, б.17-а, м. Тернівка, Дніпропетровська область». Технічне переоснащення.
Код ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 51500, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул.Перемоги, буд.17-а На карті

Внесені зміни

    Номер: 29ce04ad4fe645d38df68f3387107c15
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.11.2022 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s