• Спрощена закупівля
  • КЕП

послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки (ремонтування (відновлення) та заправка картриджів до копірів та принтерів установ юстиції у Вінницькій області (ДК 021:2015: 50310000-1)

141 720.54 UAH з ПДВ
Номер: 5f889b0da7414aa895543c44858137fc
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-29-008452-a-b1
Замовник: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ)
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 572
Дата підписання: 21.10.2022 11:07
Період дії договору: 21.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 141 720.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 23 620.09 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки (ремонтування (відновлення) та заправка картриджів до копірів та принтерів установ юстиції у Вінницькій області (ДК 021:2015: 50310000-1)
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 На карті

Внесені зміни

    Номер: bfefbff14a2c4fd2be9dc50d12792db8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.10.2022 09:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 572.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ce16c2762c1d47bd9e0625bc63ae88da
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2022 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2 В.Т..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0feb11600b2a415f83e2fd448b858cb5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2022 09:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
572 ДУ3.pdf
p7s
sign.p7s