-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт мостового переходу через канал на км 29+110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-69 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
197 350 870.00
UAH з ПДВ
Номер:
4af3a968d8be4fb09a7303e48d01ab44
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-06-006829-a-c1
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Контактна особа:
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com
-
Адреса:
03680, Україна, Київська область, Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.
×
-
Ідентифікатор:
TR-MERSIS 2884827696531582
-
Адреса:
Турецька Республіка, Maslak Mahallesi Büyükdere Caddesi No: 249, / 16 Maslak Sarıyer / İSTANBUL SARIYER / İSTANBUL
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
316-22
Дата підписання:
01.11.2022 00:00
Період дії договору:
01.11.2022 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
197 350 870.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32 891 811.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт мостового переходу через канал на км 29+110 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-69 Київ-Вишгород-Десна-Чернігів, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 21.11.2022
Місце постачання
Внесені зміни
- Зміна №1 1
- Зміна №2 2
- Зміна №3 3
- Зміна №4 4
- Зміна №5 5
- Зміна №6 6
- Зміна №7 6.
- Зміна №8 7
- Зміна №9 8
- Зміна №10 9
- Зміна №11 10
- Зміна №12 11
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
84e8c4fe22d644039822dbe6b54c766a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2023 року.»
2. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції:
« 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, що виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Однак Сторони цим погоджуються, що всі та будь-які форс-мажорні події, включаючи, але не обмежуючись ними, будь-які типи офіційної чи неофіційної війни, іноземну агресію/вторгнення, будь-які види ворожої збройної чи іншим чином примусової діяльності, які відбуваються після дати підписання цього Договору негайно кваліфікується як форс-мажорні обставини згідно з листом, надісланим Торгово-промисловою палатою України 28 лютого 2022 року, і повністю підпадає під дію режиму регулювання форс-мажорних обставин, встановленого законодавством України.»
3. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції:
« 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.11.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7f53cf14a8bf4830a710336c3a79b049
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 50 000,00 грн (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 8 333,33 грн, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.04.2022 № 292-р, Наказу Міністерства інфраструктури України від 27.04.2022 № 250 (зі змінами) та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111700.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9b2f189c97e342c2ac153498435ca067
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та п. 12.1. Договору Сторони погодились внести зміни до підпункту 4.9.4 пункту 4.9 Договору та викласти його в такій редакції:
«4.9.4 Попередня оплата може здійснюватись у розмірі, що не перевищує 100 відсотків річної вартості цих робіт в межах ліміту на строк до повного їх виконання, але не пізніше 31 грудня 2024 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури». Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню строку використання невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі».
2.Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1, 4.9.4 п. 4.9 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 9 867 543,50 грн (Дев’ять мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч п’ятсот сорок три гривні 50 копійок), в т.ч. ПДВ: 1 644 590,58 грн., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255 (ДСК), постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790, Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
3. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 12.1 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, додати номер рахунку Замовника і реквізити Замовника в р. 14. Реквізити Сторін, та викласти його в новій редакції:
Замовник
Служба відновлення та розвитку
інфраструктури у Київській області
код за ЄДРПОУ: 26345736,
03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11А
телефакс: (044) 249-86-95
р/р: UA108201720343280008000014348
р/р: UA128201720343241002100014348
в Держказначейській службі України
м. Київ, МФО 820172
ІПН: 263457326589vtor
4. Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, визначених у п.5.1. та п. 11.1 Договору та викласти їх в такій редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.10.2024 року.
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
21.08.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1969be73320d4cf880cf8f9f3dade7b1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку з тим, що проектно-кошторисна документації виконана Підрядником відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273, яким передбачено застосування лише твердої договірної ціни за укрупненими показниками вартості при визначені вартості дорожніх робіт та послуг, зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4), керуючись п.3.5 та п.12.1 Договору Сторони погодились переглянути розрахунок договірної ціни з урахуванням положень Правил і Методики доповнити пунктом 4.9.8 та внести зміни в п. 3.4, 4.6, 4.8, 4.9.2, 4.9.4, 5.6 та п. 6.1 Договору, виклавши їх в такій редакції:
«3.4. Договірна ціна (тверда) за укрупненими показниками вартості ремонтних робіт (Додаток № 4) визначається відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (зі змінами) (далі – Методика), затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування (далі – Правил), затверджених наказом міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273, зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4) та Експертного звіту (позитивного) і затвердженої проектної документації згідно чинного законодавства».
3.4.1. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не передбачені в проектній документації, тому не враховуються в договірній ціні. Збільшення вартості матеріальних ресурсів передбачено за кошти підрядника без компенсації цих витрат Замовником.
3.4.2. Кошти на покриття ризиків Підрядника щодо виконання дорожніх робіт та надання послуг призначені на відшкодування:
- витрат, які пов’язані із необхідністю надання додаткових робіт, які не увійшли у договірну ціну і обсяги на них та збільшення обсягів по передбаченим роботам, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування;
- збільшення вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, спричиненого непередбачуваними додатковими витратами або зміною будівельних норм, нормативних документів, правил і методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг.
3.4.3. Відповідно до пункту 4.37 Методики в складі зведеного кошторисного розрахунку окремим рядком сформований резерв коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт у розмірі до 30% від загальної суми коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт.
Даний резерв не вноситься до суми коштів на покриття ризиків, яка зазначається в договірній ціні відповідно до пункту 6.7 Методики».
«4.6. Оплата Підряднику за фактично виконані обсяги Робіт проводиться згідно з «Актом приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форми № КБ-2в(УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) і Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт та відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури» (далі – Порядок).
4.6.1. Оплата за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в(УПВ), № КБ-3, Актів здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (за виключенням ПДВ) здійснюється за рахунок державних зовнішніх запозичень, залучених від Citibank N.A. (лондонська філія) відповідно до умов Кредитного договору від 30 грудня 2022 р. №CIE/BC/Ukraine/0020016818 передбачених у спеціальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 3111630 «Розвиток, розбудова, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури». Оплата здійснюється у валюті позики за офіційним курсом гривні, установленим Національним банком України на дату укладання Договору.
4.6.2. Оплата податку на додатну вартість, частину вартості робіт і послуг та інші супутні витрати проводиться за рахунок фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовника в межах бюджетних асигнувань, установлених планом використання бюджетних коштів (зі змінами), та передбачених в державному бюджеті відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури».
4.6.3. Вартість виконаних робіт з авторського нагляду визначається розрахунком відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» в межах ліміту коштів, передбачених затвердженою кошторисною документацією, на підставі узгодженого із замовником плану-графіка відвідувань об’єкта дорожніх робіт, кількості спеціалістів, часу, фактично витраченого кожним спеціалістом на здійснення авторського нагляду і відображеного в Журналі авторського нагляду, та погодженого показника вартості одного людино-дня для виконання проектних робіт».
«4.8. Кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма №КБ-2в(УПВ)) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених документами додаткових витрат відповідно до пункту 7.7 Методики.
4.8.1. Вартість додаткових обсягів дорожніх робіт і послуг та вартість додаткових дорожніх робіт і послуг визначається на підставі пунктів 4.1-4.24 Методики (без врахування коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку).
4.8.2. У разі зміни Правил та Методики, порядок складання обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат може бути уточнений додатковою угодою до договору».
«4.9.2. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають за умови надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в управлінні Казначейства від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами). 4.9.4. Попередня оплата у розмірі 5% ціни Договору здійснюється за рахунок бюджетних коштів відповідно до п.8 Порядку. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в управлінні Казначейства.
Погашення попередньої оплати здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін в строк не пізніше 01 грудня 2024 року. По закінченню строку використання, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.»
«4.9.8. Незалежно від способів взаєморозрахунків, при виявленні у кошторисах підрядних послуг (Договірна ціна), у кошторисах виконаних робіт (КБ-2в(УПВ)) (які були оформлені та оплачені у попередні періоди) безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості робіт загальна вартість розрахованих, виконаних підрядних робіт підлягає уточненню з дати виявлення зазначених помилок з урахуванням термінів позовної давності згідно з законодавством України».
«5.6. Завершена проектна документація передається Замовнику за накладною у чотирьох примірниках (комплектах), оформлена відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" (зі змінами), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво" (зі змінами), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 № 234, відповідно до вимог Правил та Методики зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4) на паперових носіях та в електронному вигляді (в програмних файлах: кошторис у форматі ims, креслення в форматах pdf та dwg, а текстові у форматі pdf, doc, xls)».
«6.1. Замовник зобов'язаний:
6.1.1 Приймати виконані Роботи згідно з Актами здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, Актами приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма № КБ-2в(УПВ))».
2. Сторони домовились, статтю 14 Договору, в часині реквізитів Підрядника викласти в наступній редакції:
«АТ «Догуш Іншаат Ве Тіджарет Анонім Шіркеті» (Туреччина)
Юридична / Фактична адреса: Бююкдере Джад., № 249, поверх 10-13 34398 Маслак/ Сариєр /
Стамбул / ТУРЕЧЧИНА
Індивідуальний податковий номер 309 002 8554
Банківські реквізити:
Номер рахунку і установа (банк бенефіціара): T. Vakıflar Bankası T.A.O.
SWIFT: TVBATR2A
Назва бенефіціара і SWIFT (за наявності): Doğuş İnşaat ve Ticaret A.Ş.
IBAN: TR64 0001 5001 5804 8000 9652 18
Т: +90 216 538 15 00, Ф: +90 216 331 29 29
в особі Представництва «Догуш Іншаат Ве Тіджарет Анонім Шіркеті»
Юридична адреса: 03145, м. Київ, Голосіївський р-н., вул. Лебедєва Академіка, буд. 1 корп.6, оф. 33/1
Ідентифікаційний код: 26608236
ІПН 266082326505
IBAN: UA 13 380441 0000026008000105601
в АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК»
Correspondent Bank: Raiffeisen Bank International AG (Vienna, Austria)
S.W.I.F.T: RZBAATWW
Beneficiary Bank: JSC CREDITWEST BANK (Kyiv, Ukraine)
S.W.I.F.T: CREWUAUK
Email: info@dogus.com.ua
Tel. +38 044 490 62 30
Представник
__________________ Сюха ДЖАНАТАН
Представник
_________________ Хакки Емре Карабай».
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
12.09.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
36a8a613b9634bc8ba0c21c3d449b75e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт визначений у п.5.1. Договору та викласти його в такій редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2024 року».
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
31.10.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
00c96bd440c948f88c72541ec0aacb1f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 1 899 310,29 грн (Один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч триста десять гривень 29 копійок), в т.ч. ПДВ: 316 551,71 грн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 № 199 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 22.03.2024 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
11.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6ce02d57c11944988b2cee0569331f97
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати ПДВ в сумі: 1 899 310,29 грн (Один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч триста десять гривень 29 копійок), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 № 199 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 22.03.2024 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер додаткової угоди:
6.
Дата внесення змін до договору:
11.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ed92fa79efe54cb58cfeb4a6341223c6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати ПДВ в сумі: 562 353,60 грн (П’ятсот шістдесят дві тисячі триста п’ятдесят три гривні 60 копійок), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 № 199 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік від 22.03.2024 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
27.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4cdf07c9c8604030a62b7db651189f78
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі листа Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 30.12.2024 № 5781/1/10-02-16436/09-24 Сторони домовились продовжити термін виконання робіт та строк дії договору та викласти пункт 5.1. та 11.1 Договору в такій редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2025 року».
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2025 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер додаткової угоди:
8
Дата внесення змін до договору:
31.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f73edac82e764d4787bbde24c8e6f6d0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати ПДВ в сумі: 28 785 557,20 грн (Двадцять вісім мільйонів сімсот вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят сім гривень 20 копійок), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2025 № 174 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2025 рік від 04.03.2025 по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер додаткової угоди:
9
Дата внесення змін до договору:
25.03.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
de3e26d580144621b6922bfeaa9c2d16
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 12.1 Договору Сторони домовились додати номер рахунку Замовника в р. 14. Реквізити Сторін, а саме:
Замовник
Служба відновлення та розвитку
інфраструктури у Київській області
р/р: 238201720343260002000014348
в Держказначейській службі України
Номер додаткової угоди:
10
Дата внесення змін до договору:
02.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
852a9de4296b4a43bb182f15865a5aa9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2025 року № 210 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790» до постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури» (далі – «Постанова») та Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури, затвердженого Постановою (надалі – «Порядок»), щодо здійснення авансових платежів за договорами, зазначеними у пункті 7 Порядку, включно із Договором, з метою закупівлі товарів (матеріалів, конструкцій, виробів) походженням із Сполученого Королівства, необхідних для виконання Договору, згідно з вимогами пункту 10 Порядку та умов Субкредитного договору від 08 вересня 2023 року № 13110-05/130 (із подальшими змінами, внесеними відповідно до Додаткової угоди № 13110-05/130-1 від 28 травня 2025 року ) , керуючись пунктами 3.5. та 12.1 Договору, Сторони погодились привести умови Договору у відповідність із положеннями Порядку та Постанови шляхом внесення змін до Договору.
1. Керуючись пунктом 12.1 Договору Сторони погодилися внести зміни до підпункту 4.9.4 пункту 4.9 Договору та викласти його в такій редакції:
«4.9.4. Попередня оплата у розмірі 5% ціни Договору здійснюється за рахунок бюджетних коштів, передбачених за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, відповідно до п. 8 Порядку. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України. Погашення такої попередньої оплати здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін в строк не пізніше 31 грудня 2024 року. По закінченню строку використання, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.
Попередня оплата у розмірі 20% від ціни Договору здійснюється за рахунок коштів кредиту, передбаченого у складі спеціального фонду Державного бюджету України за бюджетною програмою 3111630 «Розвиток, розбудова, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури» (далі – коштів кредиту). Строк авансу (попередньої оплати), сплаченого за рахунок коштів кредиту, для проведення закупівлі товарів, робіт і послуг для Договору встановлюється до повного його виконання, але не пізніше 30 грудня 2025 року. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, актів здачі приймання-виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Таке погашення авансу здійснюється шляхом пропорційного відрахування не менше ніж 30% від сум вартості Робіт, виконаних Підрядником та підтверджених актами виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, до повного покриття суми попередньої оплати. Повне погашення суми попередньої оплати має бути здійснене без дотримання відсоткової пропорції передбаченої в цьому пункті, якщо акти виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт будуть надані Підрядником після 30 жовтня 2025 року».
2. Керуючись пунктом 12.1 Договору Сторони погодилися доповнити розділ 8 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Договору пунктами 8.7 та 8 .8 такого змісту:
«8.7 За порушення строків погашення попередньої оплати Підрядник сплачує неустойку в розмірі 0,1% від суми непогашеної попередньої оплати за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків від суми непогашеної попередньої оплати»;
«8.8 Підрядник несе відповідальність за дотримання вимог, визначених пунктом 10 Порядку».
Номер додаткової угоди:
11
Дата внесення змін до договору:
15.07.2025 00:00
Статус:
Опубліковано