-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 54+863 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
444 235 390.00
UAH з ПДВ
Номер:
da898a8e580147ca99f412b858547eaa
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-06-008534-a-c1
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26345736
-
Контактна особа:
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com
-
Адреса:
03680, Україна, Київська область, Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
DOĞUŞ İNŞAAT VE TİCARET A.Ş.
×
-
Ідентифікатор:
TR-MERSIS 2884827696531582
-
Адреса:
Турецька Республіка, Maslak Mahallesi Büyükdere Caddesi No: 249, / 16 Maslak Sarıyer / İSTANBUL SARIYER / İSTANBUL
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
314-22
Дата підписання:
01.11.2022 00:00
Період дії договору:
01.11.2022 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
444 235 390.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 039 231.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 54+863 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-10-19 Феневичі-Бородянка-Макарів-Бишів, Київська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 21.11.2022
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
06e775a8bb02475383c45136a353837a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2023 року.»
2. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції:
« 9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, що виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Однак Сторони цим погоджуються, що всі та будь-які форс-мажорні події, включаючи, але не обмежуючись ними, будь-які типи офіційної чи неофіційної війни, іноземну агресію/вторгнення, будь-які види ворожої збройної чи іншим чином примусової діяльності, які відбуваються після дати підписання цього Договору негайно кваліфікується як форс-мажорні обставини згідно з листом, надісланим Торгово-промисловою палатою України 28 лютого 2022 року, і повністю підпадає під дію режиму регулювання форс-мажорних обставин, встановленого законодавством України.»
3. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції:
« 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.11.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
db5aa155b027433e9dd7cca7630bfe40
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 50 000,00 грн (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ: 8 333,33 грн, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.04.2022 № 292-р, Наказу Міністерства інфраструктури України від 27.04.2022 № 250 (зі змінами) та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111700.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0bf5c3f4413c497b9c9a343ebc983030
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та п. 12.1. Договору Сторони погодились внести зміни до підпункту 4.9.4 пункту 4.9 Договору та викласти його в такій редакції:
«4.9.4 Попередня оплата може здійснюватись у розмірі, що не перевищує 100 відсотків річної вартості цих робіт в межах ліміту на строк до повного їх виконання, але не пізніше 31 грудня 2024 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури». Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню строку використання невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі».
2.Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1, 4.9.4 п. 4.9 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 22 211 769,50 грн (Двадцять два мільйони двісті одинадцять тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень 50 копійок), в т.ч. ПДВ: 3 701 961,58 грн., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255 (ДСК), постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 790, Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 15.08.2023 № Н-337/08-02 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
3. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 12.1 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, додати номер рахунку Замовника і реквізити Замовника в р. 14. Реквізити Сторін, та викласти його в новій редакції:
Замовник
Служба відновлення та розвитку
інфраструктури у Київській області
код за ЄДРПОУ: 26345736,
03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11А
телефакс: (044) 249-86-95
р/р: UA108201720343280008000014348
р/р: UA128201720343241002100014348
в Держказначейській службі України
м. Київ, МФО 820172
ІПН: 263457326589vtor
4. Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, визначених у п.5.1. та п. 11.1 Договору та викласти їх в такій редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.10.2024 року.
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
21.08.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
eb28d80c4fa849309cb7c2389e394dd1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п. 11.2 та 12.1 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт визначений у п.5.1. Договору та викласти його в такій редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2024 року».
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
31.10.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
ecd688a00c87449dae496dbb2104856c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі Експертного звіту (позитивний) від 21.03.2024 року № 581/е/23, Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 19.04.2024 № Н-144/07-02/02.3, керуючись пунктами 3.2, 3.5 та 12.1 Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору та викласти абз. 1 п. 3.1 Договору у такій редакції:
«Ціна цього Договору становить 345 908 869,48 грн (Триста сорок п’ять мільйонів дев’ятсот вісім тисяч вісімсот шістдесят дев’ять гривень 48 копійок), у тому числі ПДВ: 57 651 478,25 грн».
2. Викласти абз. 1 п. 3.4 Договору у такій редакції:
«3.4. Договірна ціна (тверда) (Додаток № 4) за укрупненими показниками вартості ремонтних робіт визначається відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (зі змінами) (далі – Методика), затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року №753 та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування (далі – Правил), затверджених наказом міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273, зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4) та Експертного звіту (позитивного) і затвердженої проектної документації згідно чинного законодавства».
3.4.1. Кошти на покриття ризиків Підрядника щодо виконання дорожніх робіт та надання послуг призначені на відшкодування:
- витрат, які пов’язані із необхідністю надання додаткових робіт, які не увійшли у договірну ціну і обсяги на них та збільшення обсягів по передбаченим роботам, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час заключення договору;
- збільшення вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, спричиненого непередбачуваними додатковими витратами або зміною будівельних норм, нормативних документів, правил і методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг.
3.4.2. Відповідно до пункту 6.7 Методики в договірній ціні окремим рядком зазначаються кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт в розмірі загальної суми цих коштів передбачених в зведеному кошторисному розрахунку підряднику та частини від коштів на покриття ризиків замовника за домовленістю сторін».
3. Доповнити розділ 3 Договору:
«3.6. Відповідно до пункту 6.11 Методики підрядник до договірної ціни надає замовнику структуру УПВ в розрізі складових, передбачених пунктом 5.3 Методики: витрати на дорожньо-будівельні матеріали вироби та елементи; витрати на заробітну плату робітників-будівельників; витрати на експлуатацію дорожніх машин та механізмів; загальновиробничі та адміністративні витрати; інші витрати (в тому числі витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва); прибуток».
4. викласти п.4.6 Договору у такій редакції:
«4.6. Оплата Підряднику за фактично виконані обсяги Робіт проводиться згідно з «Актом приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форми № КБ-2в(УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) і Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт та відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури» (далі – Порядок).
4.6.1. Оплата за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в(УПВ), № КБ-3, Актів здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (за виключенням ПДВ) здійснюється за рахунок державних зовнішніх запозичень, залучених від Citibank N.A. (лондонська філія) відповідно до умов Кредитного договору від 30 грудня 2022 р. №CIE/BC/Ukraine/0020016818 передбачених у спеціальному фонді державного бюджету за бюджетною програмою 3111390 «Розвиток, розбудова, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури». Оплата здійснюється у валюті позики за офіційним курсом гривні, установленим Національним банком України на дату укладання Договору.
4.6.2. Оплата податку на додатну вартість, частину вартості робіт і послуг та інші супутні витрати проводиться за рахунок фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовника в межах бюджетних асигнувань, установлених планом використання бюджетних коштів (зі змінами), та передбачених в державному бюджеті відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури».
4.6.3. Вартість робіт з авторського нагляду визначається розрахунком відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» в межах ліміту коштів, передбачених затвердженою кошторисною документацією, на підставі узгодженого із замовником плану-графіка відвідувань об’єкта дорожніх робіт, кількості спеціалістів, часу, фактично витраченого кожним спеціалістом на здійснення авторського нагляду і відображеного в Журналі авторського нагляду, та погодженого показника вартості одного людино-дня.
4.6.4. Вартість виконаних робіт з проектно-вишукувальних робіт (включаючи вартість проведення експертизи), проведення робіт, пов'язаних з випробуванням паль, що виконуються проектними та вишукувальними організаціями, здійснення науково-технічного супроводу, обстеження та випробування мосту під час введення в експлуатацію, здійснення авторського нагляду, інших статей витрат, передбачених ціною договору, але відсутніх в відомості обсягів робіт BoQ, при взаєморозрахунках за виконані роботи підтверджуються виконавчими кошторисами (калькуляціями) та/або іншими підтверджуючими документами згідно з чинним законодавством та умовами Договору в межах коштів, передбачених договірною ціною».
5. Викласти п.4.8 Договору у такій редакції:
«4.8. Кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг враховуються в Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма №КБ-2в(УПВ)) на підставі обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених документами додаткових витрат відповідно до пункту 7.7 Методики.
4.8.1. Вартість додаткових обсягів дорожніх робіт і послуг та вартість додаткових дорожніх робіт і послуг визначається на підставі пунктів 4.1 – 4.24, 4.31 та 4.34 Методики. До розрахунків коштів на покриття ризиків Підрядником надаються підтверджуючі документи вартості матеріально-технічних ресурсів (накладні, транспортні схеми, акти наданих послуг, тощо).
4.8.2. У разі зміни Правил та Методики, порядок складання обґрунтованих розрахунків фактично понесених та підтверджених додаткових витрат може бути уточнений додатковою угодою до договору».
6. Викласти п.4.9.2 Договору у такій редакції:
«4.9.2. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають за умови надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в управлінні Казначейства від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами).»
7. Викласти п.4.9.4 Договору у такій редакції:
«4.9.4. Попередня оплата у розмірі 5% ціни Договору здійснюється за рахунок бюджетних коштів відповідно до п.8 Порядку. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в управлінні Казначейства.
Погашення попередньої оплати здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін в строк не пізніше 31 грудня 2024 року. По закінченню строку використання, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.»
8. Викласти п.4.9.8, 4.9.9 Договору у такій редакції:
«4.9.8. Роботи, які в договірній ціні враховані з аномально високими цінами будуть прийматися в останньому акті виконаних робіт КБ-2в(УПВ) з повним розкриттям позицій.
4.9.9. Незалежно від способів взаєморозрахунків, при виявленні у кошторисах підрядних послуг (Договірна ціна), у актах виконаних робіт (КБ-2в(УПВ)) (які були оформлені та оплачені у попередні періоди) безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості послуг загальна вартість розрахованих, виконаних підрядних послуг підлягає уточненню з дати виявлення зазначених помилок з урахуванням термінів позовної давності згідно з законодавством України.».
9. Доповнити розділ 4 п.4.10 Договору:
4.10. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не враховуються в договірній ціні. Збільшення вартості матеріальних ресурсів передбачено за кошти підрядника без компенсації цих витрат Замовником.».
10. Викласти п.5.6 Договору у такій редакції:
«5.6. Завершена проектна документація передається Замовнику за накладною у чотирьох примірниках (комплектах), оформлена відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" (зі змінами), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, ДБН В.2.3-4-2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво" (зі змінами), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 № 234, відповідно до вимог Правил та Методики зі складанням відомості обсягів робіт (BoQ) відповідно до міжнародної системи вимірювання (CESMM4) на паперових носіях та в електронному вигляді (в програмних файлах: кошторис у форматі ims, креслення в форматах pdf та dwg, а текстові у форматі pdf, doc, xls)».
11. Викласти п.5.6 Договору у такій редакції:
«6.1. Замовник зобов’язаний:
6.1.1 Приймати виконані Роботи згідно з Актами здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, Актами приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг (форма № КБ-2в(УПВ))».
12. На підставі листа Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 30.12.2024 № 5781/1/10-02-16436/09-24 Сторони домовились продовжити термін виконання робіт та строк дії договору та викласти пункт 5.1. та 11.1 Договору в такій редакції:
«5.1. Термін виконання робіт складає: з дати підписання договору до 31.12.2025 року».
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31 грудня 2025 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
13. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
14. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє протягом строку дії Договору.
15. Ця угода є невід’ємною частиною Договору, складена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
31.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b54d970970c1465ea968d6c75c0fe0cf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати ПДВ в сумі: 53 949 516,67 грн (П’ятдесят три мільйони дев’ятсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот шістнадцять гривень 67 копійок), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2025 № 174 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2025 рік від 04.03.2025 по бюджетній програмі КПКВК 3111020.
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
25.03.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
086ded8a498d4933bd0e3266e2e71063
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до п. 12.1 Договору Сторони домовились додати номер рахунку Замовника в р. 14. Реквізити Сторін, а саме:
Замовник
Служба відновлення та розвитку
інфраструктури у Київській області
р/р: 238201720343260002000014348
в Держказначейській службі України
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
02.04.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
aa7a653616c24548ade66d44eeb34327
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2025 року № 210 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 р. № 790» до постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року № 790 «Деякі питання відновлення інфраструктури» (далі – «Постанова») та Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку, розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури, затвердженого Постановою (надалі – «Порядок»), щодо здійснення авансових платежів за договорами, зазначеними у пункті 7 Порядку, включно із Договором, з метою закупівлі товарів (матеріалів, конструкцій, виробів) походженням із Сполученого Королівства, необхідних для виконання Договору, згідно з вимогами пункту 10 Порядку та умов Субкредитного договору від 08 вересня 2023 року № 13110-05/130 (із подальшими змінами, внесеними відповідно до Додаткової угоди № 13110-05/130-1 від 28 травня 2025 року), керуючись пунктами 3.5. та 12.1 Договору, Сторони погодились привести умови Договору у відповідність із положеннями Порядку та Постанови шляхом внесення змін до Договору.
1. Керуючись пунктом 12.1 Договору Сторони погодилися внести зміни до підпункту 4.9.4 пункту 4.9 Договору, виклавши його в такій редакції: «4.9.4. Попередня оплата у розмірі 5% ціни Договору здійснюється за рахунок бюджетних коштів, передбачених за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, відповідно до п. 8 Порядку. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України. Погашення такої попередньої оплати здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, Актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін в строк не пізніше 31 грудня 2024 року. По закінченню строку використання, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.
Попередня оплата у розмірі 20% від ціни Договору здійснюється за рахунок коштів кредиту, передбаченого у складі спеціального фонду Державного бюджету України за бюджетною програмою 3111630 «Розвиток, розбудова, відновлення та забезпечення сталих транспортних зв’язків дорожньої інфраструктури» (далі – коштів кредиту). Строк авансу (попередньої оплати), сплаченого за рахунок коштів кредиту, для проведення закупівлі товарів, робіт і послуг для Договору встановлюється до повного його виконання, але не пізніше 30 грудня 2025 року. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, актів здачі приймання-виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Таке погашення авансу здійснюється шляхом пропорційного відрахування не менше ніж 30% від сум вартості Робіт, виконаних Підрядником та підтверджених актами виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, до повного покриття суми попередньої оплати. Повне погашення суми попередньої оплати має бути здійснене без дотримання відсоткової пропорції передбаченої в цьому пункті, якщо акти виконаних робіт за формами № КБ-2в(УПВ) та № КБ-3, актами здачі-приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт будуть надані Підрядником після 30 жовтня 2025 року».
2. Керуючись пунктом 12.1 Договору Сторони погодилися доповнити розділ 8 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Договору пунктами 8.7 та 8 .8 такого змісту:
«8.7 За порушення строків погашення попередньої оплати Підрядник сплачує неустойку в розмірі 0,1% від суми непогашеної попередньої оплати за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків від суми непогашеної попередньої оплати»;
«8.8 Підрядник несе відповідальність за дотримання вимог, визначених пунктом 10 Порядку».
Номер додаткової угоди:
8
Дата внесення змін до договору:
05.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано