• Відкриті торги
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).

2 134 251.54 UAH з ПДВ
Номер: 19cc83cc7e564407bd2f0cb363d6a15c
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-22-003887-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
Постачальник: ТОВ ІНБУД-ХХ1
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: №410
Дата підписання: 09.11.2022 00:00
Період дії договору: 09.11.2022 00:00 - 31.03.2023 23:59
Сума договору: 2 134 251.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 355 708.59 UAH)
Оплачено: 2 134 251.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 355 708.59 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т.Шевченка, 106 На карті

Внесені зміни

    Номер: bfff2d5d403947639fffefb5006a962e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 4, ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями № 922-VIII (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю), ч. 1 ст. 651, ст. 654 Цивільного Кодексу України, п. 11.12 Договору, Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт до 31 березня 2023 року та викласти Календарний графік виконання робіт у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1. 2. Пункт 3.1 викласти в новій редакції: «Підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим Договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток 2 до Договору) але в будь-якому випадку не пізніше 31.03.2023 року.» 3. Пункт 11.2 викласти в новій редакції: «Цей договір набирає чинності зі дня його підписання уповноваженими представниками та засвідчення печатками Сторін та діє до 31.03.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з дати підписання обома Сторонами. 6. Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода ІНБУД ХХI.pdf
    Номер: 11fc99960bd34889a0dfd96a6011643f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди зменшити обсяги робіт, передбачених Договором, та викласти Додатки № 1, 3 у редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. Зменшити суму договору на 363 025,07 грн (Триста шістдесят три тисячі двадцять пꞌять гривень 07 копійок). Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «Ціна договору визначається, як сума загальної вартості робіт за цим договором та складає 1 778 542,95 грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ* 355 708,59 грн., всього ціна цього Договору 2 134 251,54 грн. з ПДВ*. Ціна цього Договору визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі. Вид договірної ціни – тверда. Договірна ціна є невід’ємною частиною цього договору.» Всі інші умови Договору залишаються незмінними. Дана Додаткова угода набирає чинності з дати підписання обома Сторонами. Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: №3
    Дата внесення змін до договору: 27.03.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ ІНБУД XXI.pdf