-
Відкриті торги
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
2 134 251.54
UAH з ПДВ
Номер:
19cc83cc7e564407bd2f0cb363d6a15c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-22-003887-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42435766
-
Контактна особа:
Коберник Марина Олександрівна +380671335723 kobernukmarina@gmail.com
-
Адреса:
11104, Україна, Житомирська область, м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ ІНБУД-ХХ1
×
-
Код ЄДРПОУ:
30310563
-
Контактна особа:
Березинець Ірина Володимирівна +380445741122 inbud21@ukr.net
-
Адреса:
03067, Україна, Київська область, Київ, вулиця Полковника Шутова ,16
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№410
Дата підписання:
09.11.2022 00:00
Період дії договору:
09.11.2022 00:00 - 31.03.2023 23:59
Сума договору:
2 134 251.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 355 708.59 UAH)
Оплачено:
2 134 251.54 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 355 708.59 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bfff2d5d403947639fffefb5006a962e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п. 4, ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями № 922-VIII (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю), ч. 1 ст. 651, ст. 654 Цивільного Кодексу України, п. 11.12 Договору, Сторони дійшли згоди подовжити строк виконання робіт до 31 березня 2023 року та викласти Календарний графік виконання робіт у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1. 2. Пункт 3.1 викласти в новій редакції: «Підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим Договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток 2 до Договору) але в будь-якому випадку не пізніше 31.03.2023 року.» 3. Пункт 11.2 викласти в новій редакції: «Цей договір набирає чинності зі дня його підписання уповноваженими представниками та засвідчення печатками Сторін та діє до 31.03.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з дати підписання обома Сторонами. 6. Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
11fc99960bd34889a0dfd96a6011643f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди зменшити обсяги робіт, передбачених Договором, та викласти Додатки № 1, 3 у редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. Зменшити суму договору на 363 025,07 грн (Триста шістдесят три тисячі двадцять пꞌять гривень 07 копійок). Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «Ціна договору визначається, як сума загальної вартості робіт за цим договором та складає 1 778 542,95 грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ* 355 708,59 грн., всього ціна цього Договору 2 134 251,54 грн. з ПДВ*. Ціна цього Договору визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі. Вид договірної ціни – тверда. Договірна ціна є невід’ємною частиною цього договору.» Всі інші умови Договору залишаються незмінними. Дана Додаткова угода набирає чинності з дати підписання обома Сторонами. Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
№3
Дата внесення змін до договору:
27.03.2023 00:00
Статус:
Опубліковано