-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Реконструкція будівлі складу твердого палива в комунальному закладі «Дашковецький ліцей Якушинецької сільської ради» Вінницької області, Вінницького району, с.Дашківці, вул.Центральна 57 (підготовка об’єкта до опалювального сезону).
2 872 104.30
UAH з ПДВ
Номер:
1ea524eb479047ba941edb739a0a2961
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-17-008824-a-b1
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43922453
-
Контактна особа:
Єдинач Олена Сергіївна 380688391212 alenkakorshak18@gmail.com
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД»
×
-
Код ЄДРПОУ:
40614486
-
Контактна особа:
Маципура В’ячеслав Дмитрович +380974177216 matcberg@ukr.net
-
Адреса:
04201, Україна, м. Київ, Петра Дехтяренка, 35
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
41
Дата підписання:
10.10.2022 00:00
Період дії договору:
10.10.2022 00:00 - 31.07.2023 00:00
Сума договору:
2 872 104.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 478 684.05 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція будівлі складу твердого палива в комунальному закладі «Дашковецький ліцей Якушинецької сільської ради» Вінницької області, Вінницького району, с.Дашківці, вул.Центральна 57 (підготовка об’єкта до опалювального сезону).
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.07.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a1fa5a08d029401992549539c898873d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, які унеможливлюють виконання зобов'язань в строки, передбачені Підрядним договором.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8a810c34b00848f7a12bf017352fa9b4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Підрядного Договору у частині строку дії та викласти пункти Підрядного Договору у наступній редакції:
1.1. пункт 4.2. «ГЕНПІДРЯДНИК визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ. ЗАМОВНИК зобов′язаний підписати подані ГЕНПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється до 30.06.2023 року. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 7 робочих днів з дня підписання документів ЗАМОВНИКОМ».
1.2. пункт 5.1. «Початком виконання робіт вважати 21 листопада 2022 р. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважати дату підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення.
Строк виконання робіт – до 30.06.2023 р.»
1.3. пункт 20.1. «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення, і діє до 30.06.2023 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки відповідно до Договору».
2. Усі інші умови Підрядного Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
16.05.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7f031beab23b4655bac022b9546baad7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Замовник та Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Підрядного Договору у частині строку дії та викласти пункти Підрядного Договору у наступній редакції:
1.1. пункт 4.2. «ГЕНПІДРЯДНИК визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ. ЗАМОВНИК зобов′язаний підписати подані ГЕНПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється до 31.07.2023 року. Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 7 робочих днів з дня підписання документів ЗАМОВНИКОМ».
1.2. пункт 5.1. «Початком виконання робіт вважати 21 листопада 2022 р. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважати дату підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення.
Строк виконання робіт – до 31.07.2023 р.»
1.3. пункт 20.1. «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення, і діє до 31.07.2023 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки відповідно до Договору».
2. Усі інші умови Підрядного Договору залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
29.06.2023 11:00
Статус:
Опубліковано