• Відкриті торги
  • КЕП

Придбання конструкційних матеріалів (металопластикових конструкцій – дверних блоків) для проведення ремонтних робіт господарським способом. Код згідно ДК 021:2015- 44220000-8: Столярні вироби. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.

Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності). Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Якість Товару, що поставляється за цим Договором, має відповідати державним стандартам та технічним умовам, що діють на території України для даного виду Товару та підтверджуватись відповідними документами, передбаченими діючими нормативними актами та технічними умовами для відповідного виду Товарів.

305 449.00 UAH з ПДВ
Номер: 70148ff2e4bf49c7b366c60d9c1e5f8a
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-23-009776-a-b1
Замовник: Швайківська сільська рада
Постачальник: ПП "Справжня імперія вікон"
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Опис: Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності). Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Якість Товару, що поставляється за цим Договором, має відповідати державним стандартам та технічним умовам, що діють на території України для даного виду Товару та підтверджуватись відповідними документами, передбаченими діючими нормативними актами та технічними умовами для відповідного виду Товарів.
Номер договору: 72
Дата підписання: 25.10.2022 16:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 305 449.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 908.17 UAH)
Оплачено: 305 449.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 908.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання конструкційних матеріалів (металопластикових конструкцій – дверних блоків) для проведення ремонтних робіт господарським способом. Код згідно ДК 021:2015- 44220000-8: Столярні вироби. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.
Код ДК 021:2015: 44221200-7 Двері
Кількість 21 штуки
Період постачання до 20.11.2022
Місце постачання 13341, Україна, Житомирська область, с.Мирославка, вул. Шевченка, 55 На карті

Внесені зміни

    Номер: f4f1ab2c39c04a35ad5a31f9133d0f0d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з допущенням орфографічної помилки Сторони вирішили внести зміни до Договору № 72 від 25 жовтня 2022 року в пункт 3.1 розділу 3. Ціна договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Загальна сума договору становить 305 449 грн 00 коп (Триста п’ять тисяч чотириста сорок дев’ять гривень нуль копійок), у тому числі ПДВ 50 908 грн 17 коп (П’ятдесят тисяч дев’ятсот вісім гривень сімнадцять копійок).» 2. Сторони вирішили Додаток № 1 до Договору № 72 від 25 жовтня 2022 року викласти у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.10.2022 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 1.pdf
p7s
sign.p7s