• Спрощена закупівля
  • КЕП

Інженерні та будівельні роботи (Встановлення металевих конструкцій)

продовжено строк надання послуг до 02.12.2022 р. (у зв'язку із аварійними та стабілізаційними відключеннями електроенергії затримується фарбування профілю та гартування скла, що неуможливлює виготовлення якісного виробу та надання якісних послуг)

98 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 3d2086e0efa94ab2835f9f624a730361
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-02-000025-a-b1
Замовник: Комунальний заклад "Міський культурний центр" Броварської міської ради Броварського району Київської області
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕОНЗАХИСТБУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: продовжено строк надання послуг до 02.12.2022 р. (у зв'язку із аварійними та стабілізаційними відключеннями електроенергії затримується фарбування профілю та гартування скла, що неуможливлює виготовлення якісного виробу та надання якісних послуг)
Номер договору: 1
Дата підписання: 31.10.2022 09:00
Період дії договору: 31.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 98 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 416.67 UAH)
Оплачено: 98 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 416.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аварійна заміна вхідних дверей (внутрішньої вхідної групи)
Код ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 02.12.2022
Місце постачання 07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: eaa2d65fd790459a8d1f9ccb9f8c2597
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили (у зв'язку із аварійними та стабілізаційними відключеннями електроенергії затримується фарбування профілю та гартування скла, що унеможливлює виготовлення якісного виробу та надання якісних послуг)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.11.2022 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додугода 1.pdf
p7s
sign.p7s