• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт (з усунення аварій) будівлі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 ім. Г.К. Жукова Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А

5 061 951.00 UAH без ПДВ
Номер: bfd14ea9b828474ca98dd909368f7e16
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-11-009863-a-a1
Замовник: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРБУДРОСТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт (з усунення аварій) будівлі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 ім. Г.К. Жукова Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А: 5 061 951.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 127/02
Дата підписання: 17.08.2022 14:00
Період дії договору: 17.08.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 5 061 951.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 5 061 951.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (з усунення аварій) будівлі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 ім. Г.К. Жукова Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання 17.08.2022 - 20.12.2022
Місце постачання 61039, Україна, Харківська область, Харків, вул. Семінарська, 63-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 82a770d06d754101a6b4d23b05dcb647
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.5.4., п.11.7. Договору на підставі листа Підрядника Сторони дійшли згоди подовжити строки виконання робіт по Договору по 20.12.2022р. у зв’язку із систематичним погодинним відключенням світла, що унеможливлює своєчасно виконати роботи з капітального ремонту
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.11.2022 12:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 дог.127 02.pdf
p7s
sign.p7s