-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Капітальний ремонт (з усунення аварій) приміщень Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 ім. Г.К. Жукова Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А
2 851 548.00
UAH без ПДВ
Номер:
9219c78710c14f7982ef64f4f62c84c8
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-11-009844-a-a1
Замовник:
Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02146311
-
Контактна особа:
Теряєва Анастасія Андріївна 380577120894 okt_tender@ukr.net
-
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул.Ярославська,буд.21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Гребенчук Денис Іванович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3191816398
-
Контактна особа:
Гребенчук Денис Іванович +380509505656 fop.grebenchuk.d.i@gmail.com
-
Адреса:
62408, Україна, Харківська область, селище Елітне, ВУЛИЦЯ НАСІННЄВА, будинок 16, квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Капітальний ремонт (з усунення аварій) приміщень Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 ім. Г.К. Жукова Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А: 2 851 548.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
127/01
Дата підписання:
17.08.2022 11:10
Період дії договору:
17.08.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
2 851 548.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
2 851 548.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт (з усунення аварій) приміщень Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 ім. Г.К. Жукова Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А
Кількість
1 роботи
Період постачання
17.08.2022 - 20.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2380fab0f4604c47aa460f5da102335b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п.5.4., п.11.7. Договору на підставі листа Підрядника Сторони дійшли згоди подовжити строки виконання робіт по Договору по 20.12.2022р. у зв’язку із систематичним погодинним відключенням світла, що унеможливлює своєчасно виконати роботи з капітального ремонту
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.11.2022 12:00
Статус:
Опубліковано