-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території по вул. Незалежності 1 та 3 м . Калинівка Вінницької області.
2 617 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
8da51ed98ea942b49c1f5cdf1bebe22c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-19-007477-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВИК" М. КАЛИНІВКА
×
-
Код ЄДРПОУ:
34272092
-
Контактна особа:
Ірина Браславська +380433321088 kpzhytlovyk@ukr.net
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. Промислова 10-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ЛЕОН-Ш"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33623460
-
Контактна особа:
Ширак Арменакян +380433322617, +380988974512 kalinka1402@ukr.net
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. ВОЗЗ’ЄДНАННЯ, будинок 13, квартира 32
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
24/10/22
Дата підписання:
24.10.2022 08:52
Період дії договору:
24.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
2 617 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 436 166.67 UAH)
Оплачено:
2 617 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 436 166.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території по вул. Незалежності 1 та 3 м . Калинівка Вінницької області.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.11.2022
Місце постачання
22400, Україна, Вінницька область, місто Калинівка, вулиця Промислова №10б
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7ca727fa90cd4b9a998435aba92bdd0a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до п.п. 4, п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовились внести зміни до п. 3.1., п.2.1., п.п 16.1 договору підряду №24/10/22 від 24.10.2022 року та викласти їх в наступній редакції:
1.1.
- «3.1. Ціна цього Договору є твердою та складає: 2 617 000,00 грн. (два мільйони шістсот сімнадцять тисяч гривень.) 00 коп. в тому числі ПДВ – 436 166,67 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. (відповідно до плану фінансування).
При цьому:
• фінансування 2022 року - бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в межах доведеної суми бюджетних асигнувань, згідно з рішенням Виконавчого комітету Калинівської міської ради № 354 від 12.09.2022 року, з урахування змін, що становлять:
• 892346,08 вісімсот дев’яносто дві тисячі триста сорок шість) грн. 08 коп. з ПДВ. у грудні 2022 році.
• бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів, в тому числі фінансування 2022 року, а саме: 1724653,92 грн. (один мільйон сімсот двадцять чотири тисячі шістсот п’ятдесят три ) грн. 92 коп. виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду після прийняття рішення сесії Калинівської міської ради у 2023 році.
Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника.
1.2. п. 2.1. Розділу 2 Строк виконання робіт (будівництва об’єкта) викласти в наступній редакції:
- 2.1. Термін виконання робіт: згідно календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 30.06.2023 року.
1.3. п.16.1. Розділу 16 СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти в наступній редакції:
- 16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 30.06.2023 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами зобов’язань.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.12.2022 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
60525985e0074ac4a7463e2283016d1e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
23.05.2023 11:06
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
6e934d3f7de24548a3763abe6bf947e0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.11.2023 16:21
Статус:
Опубліковано