• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари для портеб Централізованої бухгалтерії

В порядку та на умовах, встановлених цим Договором, Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю придбані на підставі письмової заявки канцелярські приладдя та офісне устаткування, а саме: файли, папір, коректор, олівець, біндер, скоби 24/6 (далі-Товар), а Покупець – оплатити Товар у строки, встановлені Договором. Повне найменування Товару, його виробник, кількість, вартість зазначається у Накладній, що є невід’ємною частиною цього Договору. Гарантійні зобов’язання щодо якості Товару, переданого у власність Покупця відповідно до умов цього Договору, несе виробник Товару відповідного до технічної документації (гарантії), що йде у комплексі разом із кожною одиницею Товару.

6 518.00 UAH без ПДВ
Номер: 7299219fadb94d969be88baa77dead54
Ідентифікатор договору: UA-2022-10-07-008212-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Бобрицька Вікторія Євгеніївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Файли.: 1.20000 UAH без ПДВ
Папір.: 290.00000 UAH без ПДВ
Коректор.: 30.00000 UAH без ПДВ
Олівець.: 7.00000 UAH без ПДВ
Біндер.: 1.50000 UAH без ПДВ
Біндер.: 2.50000 UAH без ПДВ
Скоби 24/6.: 10.00000 UAH без ПДВ
Опис: В порядку та на умовах, встановлених цим Договором, Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю придбані на підставі письмової заявки канцелярські приладдя та офісне устаткування, а саме: файли, папір, коректор, олівець, біндер, скоби 24/6 (далі-Товар), а Покупець – оплатити Товар у строки, встановлені Договором. Повне найменування Товару, його виробник, кількість, вартість зазначається у Накладній, що є невід’ємною частиною цього Договору. Гарантійні зобов’язання щодо якості Товару, переданого у власність Покупця відповідно до умов цього Договору, несе виробник Товару відповідного до технічної документації (гарантії), що йде у комплексі разом із кожною одиницею Товару.
Номер договору: № 07/10К
Дата підписання: 07.10.2022 14:20
Період дії договору: 07.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 6 518.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штуки
Період постачання 07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті
Папір.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання 07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті
Коректор.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання 07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті
Олівець.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання 07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті
Біндер.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання 07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті
Біндер.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання 07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті
Скоби 24/6.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання 07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті