-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцтовари для портеб Централізованої бухгалтерії
В порядку та на умовах, встановлених цим Договором, Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю придбані на підставі письмової заявки канцелярські приладдя та офісне устаткування, а саме: файли, папір, коректор, олівець, біндер, скоби 24/6 (далі-Товар), а Покупець – оплатити Товар у строки, встановлені Договором. Повне найменування Товару, його виробник, кількість, вартість зазначається у Накладній, що є невід’ємною частиною цього Договору. Гарантійні зобов’язання щодо якості Товару, переданого у власність Покупця відповідно до умов цього Договору, несе виробник Товару відповідного до технічної документації (гарантії), що йде у комплексі разом із кожною одиницею Товару.
6 518.00
UAH без ПДВ
Номер:
7299219fadb94d969be88baa77dead54
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-07-008212-a-a1
Замовник:
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44118993
-
Контактна особа:
Колодка Артем Володимирович 380997576105,380953452905 snezhanapertsevaya@ukr.net
-
Адреса:
39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 85
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Бобрицька Вікторія Євгеніївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2824903444
-
Контактна особа:
Бобрицька В.Є. +380951617560 vebobrytska@gmail.com
-
Адреса:
39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул. Калініна, буд. 54
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Файли.: 1.20000 UAH без ПДВ
Папір.: 290.00000 UAH без ПДВ
Коректор.: 30.00000 UAH без ПДВ
Олівець.: 7.00000 UAH без ПДВ
Біндер.: 1.50000 UAH без ПДВ
Біндер.: 2.50000 UAH без ПДВ
Скоби 24/6.: 10.00000 UAH без ПДВ
Папір.: 290.00000 UAH без ПДВ
Коректор.: 30.00000 UAH без ПДВ
Олівець.: 7.00000 UAH без ПДВ
Біндер.: 1.50000 UAH без ПДВ
Біндер.: 2.50000 UAH без ПДВ
Скоби 24/6.: 10.00000 UAH без ПДВ
Опис:
В порядку та на умовах, встановлених цим Договором, Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю придбані на підставі письмової заявки канцелярські приладдя та офісне устаткування, а саме: файли, папір, коректор, олівець, біндер, скоби 24/6 (далі-Товар), а Покупець – оплатити Товар у строки, встановлені Договором.
Повне найменування Товару, його виробник, кількість, вартість зазначається у Накладній, що є невід’ємною частиною цього Договору.
Гарантійні зобов’язання щодо якості Товару, переданого у власність Покупця відповідно до умов цього Договору, несе виробник Товару відповідного до технічної документації (гарантії), що йде у комплексі разом із кожною одиницею Товару.
Номер договору:
№ 07/10К
Дата підписання:
07.10.2022 14:20
Період дії договору:
07.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
6 518.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли.
Кількість
300 штуки
Період постачання
07.10.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 85
На карті
Папір.
Кількість
20 штуки
Період постачання
07.10.2022 - 31.12.2022
Коректор.
Кількість
4 штуки
Період постачання
07.10.2022 - 31.12.2022
Олівець.
Кількість
20 штуки
Період постачання
07.10.2022 - 31.12.2022
Біндер.
Кількість
12 штуки
Період постачання
07.10.2022 - 31.12.2022
Біндер.
Кількість
12 штуки
Період постачання
07.10.2022 - 31.12.2022
Скоби 24/6.
Кількість
5 штуки
Період постачання
07.10.2022 - 31.12.2022