-
Відкриті торги
-
КЕП
Канцелярські товари (Блокнот формату А4 для обліку успішності здобувачів освіти 1-4 класів у закладах освіти м. Дніпра ДК 021:2015- 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби, Блокнот формату А4 для обліку успішності здобувачів освіти 5-11 класів у закладах освіти м. Дніпра ДК 021:2015- 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби)
447 033.00
UAH без ПДВ
Номер:
84b488f6afa74d50ade749a5137e51b3
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-02-009697-a-b1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40506248
-
Контактна особа:
Марина Назаренко +380634075064 nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП "БОРИСОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2727816548
-
Контактна особа:
Ірина Борисова +380986760178 borisova.biv@i.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОВУЛОК ЕКІПАЖНИЙ , будинок 2, квартира 93
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
07МК-22
Дата підписання:
17.10.2022 10:28
Період дії договору:
17.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
447 033.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
447 033.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Блокнот формату А4 для обліку успішності здобувачів освіти 1-4 класів у закладах освіти м. Дніпра
Кількість
721 штуки
Період постачання
до 15.12.2022
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади освіти Замовника згідно з Дислокацією
На карті
Блокнот формату А4 для обліку успішності здобувачів освіти 5-11 класів у закладах освіти м. Дніпра
Кількість
1100 штуки
Період постачання
до 15.12.2022
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади освіти Замовника згідно з Дислокацією
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1562d343374248be8487a11bd5eafddc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.10.2022 10:37
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5a45fc21e80d44068730719eb5517be2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
17.11.2022 16:11
Статус:
Опубліковано