• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в клініко-діагностичній лабораторії

519 920.00 UAH без ПДВ
Номер: 87a7a8509614473fbf63285fbdf3e5cd
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-23-011013-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: ТОВ "ТЕРРАЛАБ КОНСАЛТИНГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору: 07/10-01
Дата підписання: 14.10.2022 12:15
Період дії договору: 14.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 519 920.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 519 920.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в клініко-діагностичній лабораторії
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 03110, Україна, м. Київ, Київ, вул. Солом'янська 17 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6266377cba1c488d8311505016e94889
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Строк надання послуг визначається Календарним планом (Додаток 1 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору, та відраховується з дати отримання Виконавцем письмової заявки про початок надання послуг від Замовника на електронну адресу Виконавця:info@terralab.pro, але в будь-якому випадку надання послуг має бути завершено Виконавцем до «31» грудня 2022 року включно, тобто під час дії воєнного стану (відповідно до Закону України  "Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану» №2738-ІХ від 16.11.2022).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.11.2022 09:02
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод угода № 1.PDF
p7s
sign.p7s