• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4/80_500, маркер, настільний лоток)

1 778.00 UAH без ПДВ
Номер: 49b8d46fd5544b20ba2dbe0f7bcc6377
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-29-009612-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 446
Дата підписання: 28.09.2022 14:00
Період дії договору: 28.09.2022 00:00 - 30.09.2022 00:00
Сума договору: 1 778.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 778.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4/80_500
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 5 штуки
Період постачання 28.09.2022 - 30.09.2022
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті
маркер
Код ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери
Кількість 30 штуки
Період постачання 28.09.2022 - 30.09.2022
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті
настільний лоток
Код ДК 021:2015: 30193200-0 Настільні лотки та органайзери
Кількість 3 штуки
Період постачання 28.09.2022 - 30.09.2022
Місце постачання 12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б На карті