-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи по об’єкту: «Будівництво самопливного каналізаційного колектора по вул. Військоматській у м. Запоріжжі». Коригування.
943 864.81
UAH з ПДВ
Номер:
dfa40d14e49d4dd4b18aec333d0b1f53
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-29-006757-a-b1
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
×
-
Код ЄДРПОУ:
37573707
-
Контактна особа:
Юлія Павленко +380617642019 yuliya241093@ukr.net
-
Адреса:
69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУСБУДІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41219095
-
Адреса:
69104, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЧУМАЧЕНКА будинок 25-А квартира 176
Класифікатор ДК 021:2015:
45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
52
Дата підписання:
29.09.2022 14:53
Період дії договору:
29.09.2022 00:00 - 21.11.2022 00:00
Сума договору:
943 864.81 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 157 310.80 UAH)
Оплачено:
943 864.81 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 157 310.80 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по об’єкту: «Будівництво самопливного каналізаційного колектора по вул. Військоматській у м. Запоріжжі». Коригування.
Кількість
1 роботи
Період постачання
29.09.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
e04875858fa7468da8e105a233350032
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.1. Внести зміни у пункт 4.1. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю послуг від 29.09.2022 № 52 та викласти його в такій редакції:
«4.1. Ціна Договору становить 943864,81 грн. (дев’ятсот сорок три тисячі вісімсот шістдесят чотири гривні 81 копійка) з ПДВ.
Загальна вартість робіт за цим Договором визначається узгодженим Сторонами розрахунком договірної ціни, яка є невід’ємною частиною даного Договору.
До складу Договірної ціни включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, що може відбутися протягом строку виконання робіт.»;
1.2. Внести зміни у Договірну ціну (Додаток), що є невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт від 29.09.2022 № 52, виклавши у новій редакції, що додається.
1.3. Внести зміни у пункт 9.1. розділу 9 «ДІЯ ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю робіт від 29.09.2022 № 52, виклавши його в такій редакції:
«9.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (за згодою суб’єкта господарювання), діє до 31 грудня 2022 року, але у будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.11.2022 08:22
Статус:
Опубліковано