• Відкриті торги
  • КЕП

«Матраци дитячі» (ДК 021:2015: (CPV): 39140000-5 – Меблі для дому) Номенклатура: 39143112-4 – Матраци

448 800.00 UAH з ПДВ
Номер: bb1f5b6d151d417eac1af066fc693cb7
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-04-010356-a-c1
Замовник: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Постачальник: ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Номер договору: 38-22
Дата підписання: 10.10.2022 00:00
Період дії договору: 10.10.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 448 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 800.00 UAH)
Оплачено: 448 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 800.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Матраци дитячі
Код ДК 021:2015: 39143112-4 Матраци
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 30.09.2022
Місце постачання 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3, ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22, ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, вул. Бойчука, 7; ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55; ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО №188, м. Львів, вул. Сміливих, 26. На карті

Внесені зміни

    Номер: b46870ea9d7441d494fe2113e221cfb0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно з п. 13.2 Договору №38-22 від 10 жовтня 2022 року Сторони домовились продовжити термін поставки товарів до 31 жовтня 2022 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.10.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до договору 38-22.pdf