• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий

704 376.00 UAH з ПДВ
Номер: 9d0c2cc968f149c285a5da78f539b3a5
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-20-002191-a-b1
Замовник: Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 106/22
Дата підписання: 11.10.2022 00:00
Період дії договору: 11.10.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 704 376.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 117 396.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3600 пачка
Період постачання до 21.11.2022
Місце постачання 54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 8 Березня, 107 На карті

Внесені зміни

    Номер: ca205381cbc442e3b7dd7f912ad75a6a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду1 до договору 106 22.pdf