-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання (1 група, 3 група)
129 411.50
UAH без ПДВ
Номер:
92329919e2414a9f89873472161e48d5
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-26-007486-a-c1
Замовник:
Немиринецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ружинської селищної ради Житомирської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
22058690
-
Контактна особа:
Козачук Людмила +380678315256 nemirinci@i.ua
-
Адреса:
13643, Україна, Житомирська область, с. Немиринці, вул. Дубика Петра ім., 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
32062890
-
Контактна особа:
+380413058482
-
Адреса:
12504, Україна, Житомирська область, місто Коростишів, ВУЛИЦЯ РІЗДВЯНА будинок 80 А
Класифікатор ДК 021:2015:
03410000-7 ДеревинаАналіз за цим CPV
Номер договору:
41
Дата підписання:
26.09.2022 10:00
Період дії договору:
26.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
129 411.50 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Деревина дров’яна непромислового використання (1 група, 3 група)
Кількість
122 метри кубічні
Період постачання
26.09.2022 - 31.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a0d4ccc425874a18b5ef411d25118e82
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.11.2022 12:00
Статус:
Опубліковано