• Спрощена закупівля
  • КЕП

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)

154 490.00 UAH з ПДВ
Номер: 8574f10409824f248a7c78739fc33849
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-07-008525-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Постачальник: ТОВ "ПРАЙМ ОФІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 144-09
Дата підписання: 26.09.2022 00:00
Період дії договору: 26.09.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 154 490.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 679.40 UAH)
Оплачено: 154 490.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 679.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5887 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1 Травня,170 На карті