-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір А4 (Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7)
24 125.00
UAH з ПДВ
Номер:
8b5807eda5154611bffbe6dba9319482
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-20-010138-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ "МЕДИЧНИЙ ПРОСТІР" ГОРОДОЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38492302
-
Контактна особа:
Андрій Мельник +380976585532 admin_vo@ukr.net http://pmsd.rv.ua/
-
Адреса:
35331, Україна, Рівненська область, с. Городок, вул. Лікарняна, 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38503396
-
Контактна особа:
+380362407070
-
Адреса:
33009, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул.Млинівська будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Папір А4: 193.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
257/22
Дата підписання:
20.09.2022 15:00
Період дії договору:
20.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
24 125.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 020.83 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Кількість
125 штуки
Період постачання
до 31.12.2022