-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з обслуговування програмного забезпечення по роботі з Програмним комплексом «ІС-ПРО»
12 960.00
UAH без ПДВ
Номер:
ce0b3188e2ec43f8b96b86f7960fe63c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-19-010438-a-a1
Замовник:
господарський суд Луганської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
02844564
-
Контактна особа:
Куксенко Марина Олександрівна +380577021796 kuksenko@lg.arbitr.gov.ua
-
Адреса:
61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Науки, буд. 5
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр «Професіонал»
×
-
Код ЄДРПОУ:
43663379
-
Контактна особа:
Каліннікова Ірина Олексіївна 0577173233
-
Адреса:
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Смольна, 32
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 24.08.2022 по 31.08.2022): 120.00000 UAH без ПДВ
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 01.09.2022 по 31.10.2022): 480.00000 UAH без ПДВ
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 01.11.2022 по 20.11.2022): 360.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
124/1-ПРО/11-22
Дата підписання:
19.09.2022 00:00
Період дії договору:
24.08.2022 00:00 - 20.11.2022 23:59
Сума договору:
12 960.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 24.08.2022 по 31.08.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.08.2022
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 01.09.2022 по 31.10.2022)
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2022
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Надання консультації з експлуатації по телефону «Гарячої лінії» не менш 20 хвилин на добу у разі потреби (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв’язку зі зміною потреб Замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених та впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок (період з 01.11.2022 по 20.11.2022)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 20.11.2022