• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари — Офісне устаткування та приладдя різне

Канцелярські товари - Офісне устаткування та приладдя різне.

15 117.52 UAH з ПДВ
Номер: e1e71ab8573140018ef57a0fb5653ffa
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-19-007271-a-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцелярські товари — Офісне устаткування та приладдя різне: 55.37000 UAH з ПДВ
Опис: Канцелярські товари - Офісне устаткування та приладдя різне.
Номер договору: 19/09
Дата підписання: 19.09.2022 00:00
Період дії договору: 19.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 15 117.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 519.59 UAH)
Оплачено: 15 117.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 519.59 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари — Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 273 штуки
Період постачання 19.09.2022 - 30.09.2022
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, проспект Перемоги, 97 На карті