• Спрощена закупівля
  • КЕП

за кодом CPV за ДК 021:2015-90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (послуги поводження з побутовими відходами (викачування та вивезення рідких нечистот, деталізований код-90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків)

137 403.84 UAH з ПДВ
Номер: d668001eb89c4b67a6671d1c2679c9be
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-06-007589-a-c1
Замовник: Шегинівська сільська рада Яворівського району Львівської області
Постачальник: Міське комунальне підприємство "Водоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиківАналіз за цим CPV
Номер договору: 259
Дата підписання: 23.09.2022 15:18
Період дії договору: 23.09.2022 00:00 - 28.02.2023 00:00
Сума договору: 137 403.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 22 900.64 UAH)
Оплачено: 40 623.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 770.64 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги поводження з побутовими відходами (викачування та вивезення рідких нечистот, деталізований код-90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Код ДК 021:2015: 90460000-9 Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Кількість 460 метри кубічні
Період постачання до 28.02.2023
Місце постачання 81324, Україна, Львівська область, Волицький НВК, за адресою 81324, Львівська обл., Яворівський р-н, с. Волиця, вул. Дружби, буд. 2. На карті

Внесені зміни

    Номер: 707008f79eda4720ada7cc29b4415ee5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 259 від 23 вересня 2022 року та викласти пункт 3.3., пункт 9.1. Договору в такій редакції:«3.3. Термін надання послуги - до 28.02.2023 р.», «9.1. Цей договір набирає чинності з дати його укладення (підписання та скріплення печатками) належним чином уповноваженими представниками обох Сторін і діє до 28.02.2023 року.». 2. Загальна вартість наданих послуг, що будуть закуплені в період з 23.09.2022 року по 28.02.2023 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % від суми Договору № 259 від 23 вересня 2022 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3.Конкретний обсяг наданих послуг, що будуть закуплені в період з 23.09.2022 року по 28.02.2023 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису.4. Усі інші умови залишаються незмінними. 5.Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 6.Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по 28.02.2023 рік включно.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 16:11
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 33cb4eea7b2b42a99ec9efc2e67b6423
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Виконавець зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 259 від 23 вересня 2022 року в період з 01.01.2023 по 28.02.2023 року включно. 2. Викласти п.2.1. Договору № 259 від 23 вересня 2022 року в новій редакції: «Вартість послуг за цим Договором визначена у Специфікації (Додаток №1) та становить 137403,84 грн. (сто тридцять сім тисяч чотириста три гривні 84 коп.) в т. ч. ПДВ 22900,64 грн. (двадцять дві тисячі дев’ятсот гривень 64 коп.). Грошове забезпечення в межах встановлених кошторисом становить 137403,84 грн. (сто тридцять сім тисяч чотириста три гривні 84 копійок) в т. ч. ПДВ 22900,64 грн. (двадцять дві тисячі дев’ятсот гривень 64 коп.). Відповідно до затверджених видатків на 2023 рік вартість не більше 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 11948,16 грн. (одинадцять тисяч дев’ятсот сорок вісім гривень 16 коп.) у тому числі ПДВ 1991,36 грн. (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто одна гривня 36 коп.)». 3. Обсяг наданих послуг згідно Договору № 259 від 23 вересня 2022 року з урахуванням змін становить 460 м.куб. 4. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викласти в редакції, що є Додатком 1 до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.01.2023 14:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угоа № 2.pdf
p7s
sign.p7s