-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи опалення комунального некомерційного підприємства Слов’янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов’янська" з улаштуванням твердопаливної котельні за адресою: м. Слов’янськ, вул. Шевченка, 38» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Викласти в новій редакції п.2.1. , Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»
2 844 073.06
UAH з ПДВ
Номер:
236e4695fdc942eab70004b78b9154eb
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-17-000138-a-b1
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44617077
-
Контактна особа:
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net http://www.slavrada.gov.ua/
-
Адреса:
84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, пл. Соборна, 3
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНІ РІШЕННЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42892837
-
Контактна особа:
380500550056
-
Адреса:
84313, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ МАРАТА будинок 2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Викласти в новій редакції п.2.1. , Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»
Номер договору:
43
Дата підписання:
15.09.2022 14:00
Період дії договору:
15.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
2 844 073.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 474 009.21 UAH)
Оплачено:
2 844 073.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 474 009.21 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи опалення комунального некомерційного підприємства Слов’янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов’янська" з улаштуванням твердопаливної котельні за адресою: м. Слов’янськ, вул. Шевченка, 38» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Кількість
1 роботи
Період постачання
15.09.2022 - 30.11.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2d20e0fc520d49f59b3e46bee23dc508
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Викласти в новій редакції п.2.1. Договору, Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.10.2022 12:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ad6872650cf14673adf803ff537ed12a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Викласти в новій редакції п.2.1. , Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.10.2022 15:00
Статус:
Опубліковано