• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи опалення комунального некомерційного підприємства Слов’янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов’янська"  з улаштуванням твердопаливної котельні за адресою: м. Слов’янськ, вул. Шевченка, 38» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )

Викласти в новій редакції п.2.1. , Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»

2 844 073.06 UAH з ПДВ
Номер: 236e4695fdc942eab70004b78b9154eb
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-17-000138-a-b1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНІ РІШЕННЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Викласти в новій редакції п.2.1. , Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»
Номер договору: 43
Дата підписання: 15.09.2022 14:00
Період дії договору: 15.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 2 844 073.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 474 009.21 UAH)
Оплачено: 2 844 073.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 474 009.21 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по об’єкту: «Реконструкція системи опалення комунального некомерційного підприємства Слов’янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов’янська"  з улаштуванням твердопаливної котельні за адресою: м. Слов’янськ, вул. Шевченка, 38» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання 15.09.2022 - 30.11.2022
Місце постачання 84100, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ., вул. Шевченко,38 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2d20e0fc520d49f59b3e46bee23dc508
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти в новій редакції п.2.1. Договору, Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.10.2022 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 по вул.Шевченка,38 (підряд) (1).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ad6872650cf14673adf803ff537ed12a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти в новій редакції п.2.1. , Додаток № 2 – «Календарний графік виконання робіт» , Додаток № 3 – «План фінансування»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.10.2022 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол 20.pdf
pdf
ДУ 1 17.10.2022 роботи.pdf
p7s
sign.p7s