• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виконання робіт на об'єкті"Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП "5-а міська клінічна лікарня мЛьвова " на вул Є Коновальця,22 (Додаткові об'єми)"

продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю

695 990.08 UAH з ПДВ
Номер: 035d095ed3ec469e9c3281dc6734e973
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-16-006546-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЛАК Т"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору: 450
Дата підписання: 16.09.2022 14:05
Період дії договору: 16.09.2022 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 695 990.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 115 998.35 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт на об'єкті"Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП "5-а міська клінічна лікарня мЛьвова " на вул Є Коновальця,22 (Додаткові об'єми)"
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79000, Україна, м,Львів, Коновальця,26 На карті

Внесені зміни

    Номер: dd2db3abaeef4a308eca5a8368eaa203
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 13:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
450.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a51954968df0450985795eb7f3e57e4b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 13:41
    Статус:
    Опубліковано