-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виконання робіт на об'єкті"Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП "5-а міська клінічна лікарня мЛьвова " на вул Є Коновальця,22 (Додаткові об'єми)"
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
695 990.08
UAH з ПДВ
Номер:
035d095ed3ec469e9c3281dc6734e973
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-16-006546-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44625774
-
Контактна особа:
Марія Деренівська +380222385890 maria8135@ukr.net
-
Адреса:
79013, Україна, Львівська область, м. Львів, вул Коновальця, 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЛАК Т"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37750730
-
Адреса:
14007, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 231
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору:
450
Дата підписання:
16.09.2022 14:05
Період дії договору:
16.09.2022 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
695 990.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 115 998.35 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт на об'єкті"Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП "5-а міська клінічна лікарня мЛьвова " на вул Є Коновальця,22 (Додаткові об'єми)"
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
dd2db3abaeef4a308eca5a8368eaa203
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 13:37
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a51954968df0450985795eb7f3e57e4b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 13:41
Статус:
Опубліковано